Kruidvat testen veranderd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Partyrocker, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké ik ben een hoop dingen van k 2v5 testen gewend. En kan mijzelf ook best wel een prof noemen met deze testen.
    Maar voorheen (2 jaar geleden) waren ze gewoon omo wit of positief.

Bij mijn jongste zoontje was het zelfs 10 dpo negatief. Om 11 dpo duidelijk (maar lichtjes) positief te zijn.

Nu heb ik al sinds 9dpo hetzelfde extreem lichte streepje. Hij wordt niet donkerder en als ik goed tuur kan ik hem zien en ook zijn er indrogers te spotten. Ook lichtjes, maar ze zitten er wel. Ook iets wat ik niet gewend ben.

Is het test lijntje gewoon duidelijker geworden? Of staat juist kv er nu om bekend streepjes te showen of je nou wel of niet zwanger bent (soort van predictor praktijken dus).

Zit inmiddels 3 dagen voor NOD en bij mijn vorige twee zwschappen testte ik met kruidvat al ruim positief en als het tuurstreepje van 5 dagen voor NOD naar 3 dagen voor NOD niet duidelijker wordt, dan lijkt het mij sowieso geen goede zaak of wel?

2. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt geloof ik aan de kleur en binnen hoe veel tijd je hem hebt afgelezen of het uiteindelijk een indrooglijntje of een licht positief is... Heb je een foto?

3. Partyrocker

De indrogers spotte ik pas een dag later hoor.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb dat ook met de testjes van de kruidvat ben er niet meer zo enthousiast over. Als ik echt het vermoeden heb dat ik zwanger zou zijn (vorige week dus 7 dagen overtijd en net zo'n streepjes als jij beschrijft), haal ik clear blue digital om toch meer duidelijkheid te krijgen. Ik vind CB erg fijn, alleen jammer dat het zo prijzig is.

5. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    De vroege test van clear blue nemen met dat plusje 4 a 5 dagen voor mijn nod positief die van kruidvat had ik ook maar een heel licht tuurstreepje.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik ben ook al lang niet meer zo positief over de kv dan bij mijn zoontje 4 jaar geleden.

7. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag ; Ja

Ze hebben ze veranderd, waarom geen idee! (%$#@!)

8. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Of het geen goede zaak is, dat weet ik niet. Zolang je menstruatie wegblijft moed houden, succes

9. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Idd een paar jaar geleden waren ze gewoon super duidelijk. 1 testje en je wist het. Nu moest ik er 4 doen en en had ik nog geen duidelijkheid :(
    Toen toch maar een clear Blue gehaald en toen was t wel duidelijk.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zoals ts al in mijn topic gelezen had ook hier 3 testen een licht streepje, om uiteindelijk gewoon ongesteld te worden :x

Ben ook niet meer echt te spreken over kv testen

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Konttesten vind ik het. Echte rotdingen.

12. Partyrocker

Jap vandaag (1 dag voor NOD) de laatste gedaan.
    Eenzelfde tuurder als 5 dagen geleden. Ben er klaar mee, stap wel over naar een beter merk ofzo.

Maar kan er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. :D.

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben wel erg benieuwd of er meiden waren die een witte kv test had en op de cb wel zwanger waren?

Ik heb gister een kv test 2 voor5 gedaan op NOD of zelfs overtijd. Omowit. Vandaag ben ik minimaal 1 dag overtijd ( ben nl uit gegaan van langste menstruatie in afgelopen jaar) en nu wil ik morgen met cb gaan testen, want ik heb geen zin in tuurstreepje. Maar vraag me af of ik dan nie gisteren al een tuurstreepje had moeten hebben op de kv?

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hmm ik lees mee ik heb dus ook omo witte test van kruidvat:| terwijl k al paar dagen overtijd bent

15. Mimo

Mimo Lid

25 okt 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met de kv2v5 ook een licht streepje vorige week (zie mijn topic) en daarna 3 negatieve. Ben inmiddels 1,5 week overtijd. Maar ik lees nu dat die testen dus niet heel betrouwbaar zijn :( Goed om te weten! Dan ga ik ook nog eens met een cb testen, voor de zekerheid!

16. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Hier reageerde hij op mijn eisprong

17. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik had echt een heeeeeel licht streepje bij de kruidvat test, bijna niet te zien. Met een CB wel meteen: 'zwanger 1-2 weken'. Vind die CB testen echt veel duidelijker en beter, maar dat is ook te merken aan de prijs.

18. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik lees ook even mee want herken me in het verhaal dat de kv testen raar doen.. Vond ze bij mijn vorige zwangerschap heel fijn. Vanmorgen gehaald, zondag nod. Kon het niet laten (voorgevoel ) en vanmiddag een gedaan. Geen idee waar ik met het streepje aan moet. Is in elk geval niet duidelijk en kan niet goed zijn of he nou een licht streepje is of iets voorgedrukts. Er staat in elk geval wel iets. Succes allemaal!

19. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is het nadeel met de cb testen, die zijn zo duur. Ik heb toch besloten die morgenochtend te doen. ( moet ik niet inene vannacht ongi worden natuurlijk ;) ) als hij positief is, ohhh wat hoop ik het! Ga ik daarna nog testen met de laatste kv test die ik nog heb liggen om te zien wat die dan aangeeft. Maa goed dan moet ik wel een positieve test hebben met cb. Ik heb nl het gevoel dat ik late innesteling had, op 9 dpo. Morgen zit ik op 15 dpo, maar hcg stijgt toch pas vanaf innesteling?

Bij mijn eerste twee zwangerschappen had ik ook de kv testen, werkten super, echte knalstrepen op nod. Het lijkt wel alsof kv het zo gewijzigd heeft dat we er meer van gaan kopen, want elke negatieve test is natuurlijk weggegooid geld voor ons maar voor hen lekker verdienen, want ze verkopen er meer!!

Succes meiden en ik laat even weten hoe het hier af loopt. Oh wat hoop ik op roze!!!!

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ze zijn niet meer zo beter als 3 jaar terug.

Deel Deze Pagina