Hallo allemaal, Ik heb vanochtend getest met de etos zwangerschaptest. Nu staat er een dun lijntje. Heeft de etos test dit altijd en dus negatief?
Dun streepje als in pennestreepje? Je hebt vanmorgen getest en ziet nu, zeeeeer ruim na afleestijd, dat dunne streepje? Komt vaak voor bij die testen helaas. Zie ook dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/512327-lichte-etos-testen-helupp.html Maar....geen bloed geeft moed!
Nee zag na 1 minuut al een streep en die werd steeds dunner/ lichter. In bijsluiter staat tussen 1 en 10 minuten.. Maar met 10 min was dus een pennenstreep over..
Probeer is met water ? Als het streepje blijft staan ist geen testlijntje he. Ik heb slechte ervaring let Etos. Heb zaterdag etostest en kruidvattest gedaan. Etos was negatief en de kruidvat positief. Men testjes worden nu ook elke dag duidelijker...
Heb een digitale liggen, die ga ik morgen doen! Ben benieuwd! En zal het ook met dat water proberen! Kijken wat dat doet!
Heb ik vorige maand ook gehad binnen 1 min. Helaas 2 dagen later ongesteld geworden. hoop natuurlijk dat het voor jou niet zo is.
Bij 1 helemaal niets en bij de andere als je heeeeeeel goed kijkt zie je iets ... Maar dan moet je hem echt tegen het licht houden...
Ik heb presies het zelfde steepje van de etos testen. 1 van gisteren en vanacht heb ik er nog 1 gedaan. Vind het maar vreemd dat er wel een streepje komt te staan maar zo licht is.