Ben nu een paar daagjes overtijd. Had 1 dag na mijn NOD een cb test gedaan en van de etos eigen merk. Beide waren (vaag) positief. Omdat mijn vriend en ik toch een dikke vette test wilde zien. Vandaag weer getest met etos. En negatief Ik ben wel warmer dan anders, meer zin in eten, meer plassen, ook last van borst (heb ik ook altijd als ik ongi moet worden) en 1 dag voor mijn NOD bloed na het vrijen gehad. Wat nu ? Heb al het telnummer gebeld wat op de bijsluiter stond van etos test maar daar krijg je een bandje voor 45 cent per minuut !!!
Jeetje wat vervelend zeg. Ik zou het over een dag of twee nog een keer proberen en misschien deze keer met een cb?
ja clear blue en dan de digitale. daar zie je meteen zwanger/ niet zwanger staan. kan dus niet missen! succes!
ik had ook een etos test gedaan en die gaf ook negatief aan. daarna andere testen gedaan (clear bleu) en die gaf dan wel zwanger aan. kheb zelf geen positieve ervaringen met etos testen. hopelijk test je snel positief!!
We hebben vandaag een test kunnen bemachtigen. Bij diestdoende apotheek. In de bijsluiter staat dat je die moet doen met ochtendurine. Dat gaan we morgenvroeg dus maar doen.
ik vind de etos test niet prettig in de omgang. Kwa uitslag was altijd negatief en dat klopt dan ook wel. Ik ga ook iederekeer naar een andere drogist, ben bang dat ze me gaan herkennen en gaan denken heb je haar weer Maar heb zaterdag de cb gebruikt. kost wel wat maar erg pretiig in de omgang en leuk dat de test strip roze wordt
Kon toch niet wachten. Hebben weer getest. Nu negatief. Zal wel mis gegaan zijn denk ik. Nog maar weer een paar dagen wachten......
Hoef niet meer te wachten Kreeg vanacht buikpijn en ben begonnen te vloeien. Moet ik dit nu zien als een miskraam ? En wat nu :
balen Nelleke, ik denk wel dat je dit als gewone ongi kan zien hoor. er zijn al meer meiden geweest met een hele lichte streep die ongi zijn geworden. mocht je nu hele erge buikpijn krijgen en veel grote stolsels verliezen dan zou ik even de HH bellen dan lijkt het wel op een vroege miskraam. hopelijk meer geluk in de volgende ronde.
Hoi nelleke, Ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden. Etos testen en kruidvat testen hebben weleens de neiging vage streepjes te laten zien. Je hcg is namelijk niet ineens na 1 dag uit je lijf verdwenen. Balen, succes in de volgende ronde! groetjes