Hallo dames ik heb een vraagje over ovulatietesten. Ik heb volgens de calculator gisteren mijn eisprong gehad. Daarnaast heb ik ook ovutesten gebruikt dit zijn de resultaten; vrijdag 16-juni ovutest licht positief zaterdag 17-juni ovutest 2 dikki strepen positief zondag 18-juni ovutest net zo licht als die van vrijdag Nu gebruik ik die testen voor het eerst, zou iemand me kunnen vertellen wanneer ik mijn eisprong dan heb gehad? Ik heb vrijdag en zaterdag geklust heb ik nog een kans op zwangerschap?
yep niemand kan zeggen wanneer je precies je ei hebt gehad.. dat kan van 24 tot 36 uur na de posi test zijn. als je dan het begin van LH piek had.
yep weer geklust voor het goede doel ! afwachten... je wilt niet weten hoe opgezette buik ik gisteren en vadaag had, ik lijk wel 3 mdn zwanger pfffffffffffffffff
hopelijk is dat binnenkort ook zo (bij mij is dat al jaren zo, zeker vlak voor de moeten komen), ga voor je duimen.
vraagje ik heb gisteren iets gevoeld wat ik nog nooit eerder gevoeld heb, namelijk een soort gerommel net boven mijn rechterbikinilijn.trekkerig gevoel lijkt het wel. Zal wel niet zo zijn, maar kan dit misschien een bevruchting zijn??
Lijkt me erg vlug om nou al verschijnselen te hebben als je denkt zondag je eisprong te hebben gehad. Hoop het wel voor je! Het enige wat je kan doen is wachten tot je NOD en dan testen. Suc6! Liefs meliske