ik was een stevige roker .... sinds wij ervoor gekozen hebben om zwanger te worden ben ik een paar dagen helemaal gestopt.. nu rook ik 2-3 sigaretten op een dag en dat vind ik nog te veel ik wil er helemaal vanaf... nu weet ik wel van mezelf zodra ik weet dat ik zwanger ben dat ik er zeker vanaf kan blijven . maar het is nu elke keer van "ik ben toch nog niet zwanger'" het is nog zo onwerkelijk dat we bezig zijn(klinkt stom ) xxxxxxxxxxxxxx
naast je neer leggen en streng zijn tegen je zelf. bedenk dat je nu een gezonde levenstijl op kan bouwen om gezond zwanger te worden succes
Ga maar es googelen op 'stoppen met roken', dan kom je van alles tegen. Sites met goede tips, forums voor stoppers, boeken die je kunt lezen, hulpmiddelen, medicijnen, etc. Ik was een fikse roker, ben begin april gestopt. Het kán!
dank je wel voor alle tips! ik ga het gewoon doen! is veel beter voor ons a.s kindje ga ik daar maar aan denken!(kindje) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik ben gestopt met roken en 3 maanden later was ik zwanger! lees het boek van alan carr helpt echt goed!
heej Liekie, Ik doe met je mee! Ik heb nug nog een half pakje sigaretten liggen. Ik rook die op en dan stop ik voorgoed. Er zitten zo ontzettend veel voordelen aan het niet roken. Niet proberen maar gewoon doen!
ja het is vanaf morgen bij mij ook gedaan met roken.. het moet gewoon het is tenslotte voor een goed doel.. we houden mekaar op de hoogte.. xxxxxxxx
He hoi, Ik ben er helaas ook nog niet helemaal van af. Ik ga met jullie meedoen! Samen slepen we elkaar er wel door heen! Liefs Monique
hoi ik doe ook nog een poging mee, heb nog 5 sigaretten en dan kap ik er mee, ben het ondertussen ook gewoon beu bah. haha xxxxxxxxxxxxxxxx
we kunnen wel een nieuw forum maken "wie doet er mee met stoppen met roken" hahaha kijken hoeveel er mee doen...
hallo, Ik ben nu 2 en een half jaar van het roken af. Ik was ook echt een flinke roker. Aan het begin toen ik stopte merkte ik dat ik er toch nog niet helemaal achter stond om te stoppen. Steeds maar weer verzon ik een smoes voor mij zelf om er toch 1 op te steken. Pas toen ik echt flauw was van het roken en het ook echt niet meer wou toen is het mij gelukt om er af te blijven. En nu heb ik met mezelf afgesproken er nooit meer 1 aan te raken. Ik wens jullie heel veel succes met het stoppen. Het is dan wel lastig, maar als jullie echt willen zou het ook bij jullie lukken en soms werkt het ook om rustig af te bouwen.
ja je moet inderdaad echt willen! ik was het ook spuugzat, en het zwanger worden wilde ook niet lukken. Op een gegeven moment heb ik mijn laatste sigaret uitgeduwd en het hele volle pakje gewoon weggegooid! op internet gelijk het boek besteld van alan carr. En ben er nu gelukkig ook vanaf! als je er eenmaal vanaf bent dan ruik je ook pas hoe roken stinkt, je krijgt veel meer energie en adem! je hoeft er niet dikker van te worden je moet gewoon niet gaan eten in plaats van roken. En het is veel fijner om straks een niet rokende mama te zijn! succes dames!
Ik was een stevige roker en ben vorig jaar november gestopt (overigens niet omdat k zwanger wilde worden, maar gewoon omdat het niet gezond is voor mij en mijn omgeving) en het is echt heel erg moeilijk, maar als je wilt, lukt het echt. En idd rook en rokers ruiken niet fris en dat merk je pas goed als je bent gestopt...