hi allemaal, Zouden jullie eens met mij mee willen kijken? Ik zit vandaag op 11dpo, en ik kon mezelf echt niet meer beheersen dus heb ik een test gedaan. Zien jullie heel ver weg ook iets?
Helemaal mee eens. Je streep aan de rechterkant is mooier dan links. Daar lijkt hij wat dunnig. Ik denk dat er op de kV 2voor5 wel iets te zien zal zijn.
Heb hem even bewerkt voor je maar ik denk dat ie wel positief is hoor. De streep is wel breed ondanks dat ie aan de linkerkant niet zo donker is dan rechts. Zou inderdaad de 2v5 halen van de kruidvat. Zijn fijner dan de plus testen.
Ik denk ook niet dat het een valse is maar ben idd ook geen fan van deze testen. Ik zou ook doortesten met ander merk.
Dank je wel voor jullie reacties! Kruidvat hier is om 8:30 open dus ga zo gelijk even die andere testen halen en testen. Hopelijk geven die een duidelijk (positief) resultaat!
Ik had echt hele goede hoop deze maand maar helaas. Heb net die andere test van het kruidvat gedaan, daarop is niets te zien☹️. Heb nu niet meer kunnen testen met ochtend urine maar ik geloof ook niet dat dat nog heel veel verschil gaat maken. Op naar de volgende ronde maar weer!
Hier nog even een foto: na 4:30 was dit de test. Ik zie echt heel super ver weg een kleine verkleuring, dus ga ervan uit het gewoon negatief is en ik op mag naar de volgende maand.
Misschien over een paar dagen nog een keer testen. De plus tester was in mijn ogen wel positief en je test daarnaast nog voor nod. Het kan op de kV 2v5 nog komen.
Ik zie wel duidelijk een lijntje hoor. Ik ben niet zo duidelijk gestart. Dus als ze mooi gaan oplopen zeg ik zwanger!
Ik zie op je plustest ook duidelijk een plus.. en de andere lijk ik ook wat te zien.. Zou morgen weer even testen, dan heb je vast meer duidelijkheid.
Thanks voor jullie advies! Ik heb ook sinds vanmorgen ineens een branderig gevoel/ krampen in m'n onderbuik, daarmee wordt meestal m'n menstruatie aangekondigd. Dus wellicht dat ik daarom nu zo overtuigd ben van een negatieve test. Ik ga voor de zekerheid zondag nog eens een test doen als de menstruatie dan niet al aan de gang is.
Ik zie ook wat op je tweede test hoor! En heel veel dames die pril zwanger zijn hebben een ongi-gevoel... ik zou de hoop dus zeker nog niet opgeven deze maand!