Hoi allemaal, Ik lees al lang mee, maar nu toch een vraag. Heeft de etos zwangerschapstest een voorgedrukt streepje? Heb er vanmorgen 1 gedaan, binnen 10 minuten een streepje te zien met blauwachtige waas. Heb er zo goed mogelijk een foto van gemaakt. Zit nu 2 dagen voor m'n menstruatie. Hoop dat de foto te zien is.
Ik zie ook niks. Misschien teststrip uit de houder slopen en dan nog even een foto maken en plaatsen?
Het is echt heel lastig te zien, het streepje is even breed, ik zie het ook zo staan. Als ik hem sloop dan is het helemaal niet meer te zien, de teststrip is doorzichtig, is geen foto van te maken. Sorry. Ik geloof ook niet dat dit positief is, vind het alleen raar en vroeg me af of ze 'voorgedrukt' zijn.
hoi hoi, Ik weet het ook niet zeker met die etos testen hoor, heb er twee gebruikt, 2x flink positief. Waar van 1 uiteindelijk verdween. De ander staat er nog. Kruidvat blijft wel in beeld. Heb vaker op forums gelezen dat die van etos niet de beste zijn.....
Het streepje staat er echt, alleen vraag ik me af of ze voorgedrukt zijn?? Bij het inlopen van de urine zag ik direct een streep verschijnen, die later wat blauwachtig werd. Ik kan hem duidelijk zien.....heb net nog maar de kruidvat gekocht
Ik zal zeggen doe de kruidvat test zijn gevoeliger. Oh ja ik zie ook wel een streepje en naar mijn mening hebben ze geen indroog
Hè gelukkig, ben ik niet de enige die het ziet! Heb 2 van deze testen gehad afgelopen dagen, kruidvat was negatief helaas vanmiddag.... Ik dacht dus dat ik over 2 dagen ongesteld moest worden, maar spotte net al wat bruin, dus cyclus wordt korter.... Ben bang dus dat het niets betekende die gekke blauwe waas, die overigens binnen de 10 minuten echt stond...... In ieder geval heel erg bedankt voor het meekijken!