Ik ben heel benieuwd wat het verschil is tussen 3 testen? De kruidvat 2voor5 zwangerschapstest De Action zwangerschapstest De zwanger en kids dipstick zwangerschapstest Welke is het duidelijkst? Welke heeft meer HCG nodig? Alvast bedankt
Ik had op de Action test een heel licht streepje. Op de KV test was dit een knaller. En die andere, geen idee.
Het is niet te zeggen welke het beste is. De ene test beter met Action en de ander weer met kv. Gewoon proberen dus
Ik vind de 2v5 van etos erg fijn. Snel en duidelijk resultaat. Maar dat zal bij iedereen wat verschillen wat goed werkt.
Ik test met de uiterst gevoelige midstream van Z&K, die was bij mij duidelijker positief dan de kv 2v5. dipstick van Z&K was vergelijkbaar met kv 2v5. Action is minder gevoelig.
Ik heb op hetzelfde moment de midstream van Zwanger & Kids en de 2v5 van Kruidvat gebruikt. Ze gaven beiden een streepje, maar die van Kruidvat was toch iets duidelijker bij mij...
Ik heb met name action gebruikt... voldoet prima. Ze waren beide even duidelijk... het verschilt per persoon wat je fijn vindt.
Zo wat een verschil de testen hierboven. De ene reageert beter dan de ander op HCG zie ik wel. Zijn er ook testen met een voorgedrukt streepje? Dat lees je wel eens.