slechte lichting action ovulatietesten, meer ervaringen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rianne2985, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#1 rianne2985, 13 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2015
    Goedemorgen dames,

In mijn eerste cyclus heb ik met de action ovulatietesten mijn ei goed gevonden. Vorige ronde wederom met deze testen aan de gang geweest. Echter merkte ik dat deze veel minder goed werkten dan de eerste keer. Zowel de kleur van de test- als ook de controle streep bleven heel licht van kleur.
    Nu bleek uit gesprekken op dit forum dat er meerdere dames waren die slechte ervaringen hadden met deze batch.

Mijn vraag is eigenlijk of jullie een foto kunnen maken van de achterkant van het doosje waar de houdbaarheidsdatum enzo op staat, van testen die juist goed gewerkt hebben, dus die duidelijke testresultaten gaven.
    Ik wil deze week weer even een paar pakjes halen voor de aankomende ronde maar dan weet ik op welk(e) LOT nummer(s) ik moet letten ;)

Ik zal even een foto toevoegen van de achterkant van het doosje van de, in mijn ogen, slechte testen.

Alvast bedankt!!
    Groetjes, Rianne

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik denk niet dat dat veel uit maakt hoor het ligt aan de concentratie urine ook je moet tijd lang niks drinken voor dat je gaat testen en zeker niet met ochtend urine en sommige vrouwen hebben soms geen ei-sprong in een maand

Ik heb trouwens doosjes met de zelfde datum als jouw en ik heb deze maand netjes mijn ei er mee kunnen vinden jij niet deze maand?

3. rianne2985

Ik heb ze precies zo gebruikt als wordt aangegeven maar ik vind de kleur zo flets, de controlestreep ook, terwijl die de vorige keer veel donkerder was. Ik gebruik deze ronde de ovulatietesten van etos, testpoint. Hele fijne testen, maar mn ei nog niet gevonden. Heb ook vaak een late eisprong, en temperatuur er ook naast ter controle. Waarschijnlijk springt mijn ei rond cd22, zit nu op cd14 dus nog een weekje wachten.
    Overigens zie ik mijn vriend deze maand niet, in mei pas weer maar ik blijf ondertussen alles bijhouden om een soort van patroon te ontdekken.

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Dat kan ja ik heb ook laat ei altijd rond dag 18/19/20 dagen dat verschilt nog al dat is best irritant... anders doe je gelijk met de etos de action test ter vergelijking een keer

5. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben deze maand begonnen met ovu testen van de action en ook nog steeds geen piek gevonden..
    Heb ze ook maar afgeknipt en opgeplakt want ze zijn compleet verkleurd :(

Zit nu op dag 17 met een normale cycles van 29 tot 33(eerste maand na stoppen pil)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      5
  6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoe weet je nou wat je cyclus is als dit je eerste ronde is en net gestopt bent met de pil :(

7. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat staat er niet,
    mijn langste cycles was 33 dagen dát was mijn eerste pilloze cycles

En deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovu testen

8. XmoonlightX

#8 XmoonlightX, 22 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2015
    er staat 27-33 dus vandaar dat ik het niet snapte.
    Maar als je vorige cyclus 33 was dan is de kans groot dat je ei nog moet komen. In je rijtje zie ik persoonlijk nog geen positieve test

On topic, vervelend ts dat je je lh piek nu niet kan vinden met de testen.
    Ik heb het zelf nooit gehad. Je drinkt bv niet voor het testen?
    Mar als de controle streep wat lichter is , valt de test streep ook lichter uit

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb deze serie! Nav jou post met een stik uit de andere verpakking getest en verhip! Een behoorlijk verschil.. Vond het al zo gek dat hij zo vreselijk licht was

10. rianne2985

Ja echt heel raar hé, ik gebruik ze nu niet meer. Ik gebruik nu de sensitest ovulatietesten en ik ben daar meer dan tevreden over, duidelijke testresultaten en goed mijn ei gevonden, zie foto :D

11. XmoonlightX

Ja hoor , duidelijk :D

Deel Deze Pagina