Optimel voucher voor 50% korting Roompot

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door cimu27, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames (en wellicht heren),

Ik heb nog een Optimel voucher in de aanbieding voor 50% korting op de huur van een huisje in bepaalde Roompot parken (zie www.roompot.nl/optimel). Check de site even voor data etc.
    Let wel: de korting geldt alleen voor de huur van het huisje, niet voor de bijkomende kosten (schoonmaak, reserveringskosten etc)
    Maar goed op de site kun je de prijs makkelijk laten berekenen.

Ik had deze bon voor mijn zus&ouders besteld, maar die hebbenuiteindelijk toch voor een ander weekend weg gekozen. En het is zonde als ik hem ongebruikt moet weggooien.

Graag effe via pb laten weten als je interesse hebt!
    De voucher stuur ik je dan toe via mail (internet link naar waar je de voucher kunt printen).

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het is dus alleen voor die huisjes die er staan via de link die je geplaatst had? of voor dat park en kan je zelf een huisje kiezen?

3. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Volgens mij alleen voor de type huizen in dat overzicht. Maar als je het echt zeker wilt weten, dan klik je op 'meer info' bij het park van je keuze.

4. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Even naar boven gehaald... Bon is nog tot einde van de maand geldig...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zoals ik het zo kan zien is het alleen op deze huisjes helaas. dus hebben wij er helaas niks aan. Hoop dat je nog iemand kan vinden ervoor.

6. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hoi Ellen,
    Bedankt voor jouw reactie. Jammer dat je er niets mee kunt...

En tsja, ik kan er niets mee, dus als ik er iemand anders blij mee kan maken, wil ik dat graag doen. Zo niet, dan verdwijnt de kortingsbon in de 'digitale prullenbak'. ;)

Ik heb vandaag bij de post ook nog een LenteCheque en een ZomerCheque gekregen van CenterParks. Dus mocht je daar interesse in hebben, dan mag je die ook hebben van mij (wij gebruiken ze toch niet).
    Zie Center Parcs voor details. De cheque stuur ik je wel op tegen vergoeding van de verzendkosten.

7. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik zou heel graag de bon voor de centerparcs van je overnemen. Heb al op centerparcs wat gezien.
    Wil je mij anders daar even over mailen op
    anja136@hotmail.com

Ik had je ook al een krabbel gestuurd.
    Thanx
    Anja

Deel Deze Pagina