Heb nog een roze satijn achtig lintje met een kraal en een groen schijfje. Ruilen tegen Superdieren?? Of........
Jammer misschien als ruilmiddel? Doe er toch niks mee omdat ik de hele set via wonderteam hier heb gekregen.
Hallo meiden, Ik heb in de aanbieding: 1*3, 2*9, 2*6 en 1*10, wie wil ze ruilen tegen etos babyzegels?
Zoals ik op mijn eigen topic al zei.....(had er ook een geopend, kon deze niet vinden) mis ik nog nummer 1 en 8..... Heeft iemand die over? Ik heb te ruil nummer 4 en 10. Ja of DE zegels, AH kaartjes of wat jullie willen....
Wie o wie wil zijn armbandjes kwijt????? Ik wil ze heel graag hebben! Helaas heb ik denk ik niets om te ruilen .
Ik ben z eook aan het sparen. Ik heb dubbel, 1,2,8 Ik zoek nog 4,5,6,7,9 Wie kan me helpen, ik heb DE punten en ah kaarten
Ik zoek ook nog armbandjes, heb een vol boekje etos zegeltjes (baby) en veel ruil plaatjes van de dieren actie albert Heijn. Zou er heel blij mee zijn!! (en mijn twee oudste dochtertjes ook)
inmiddels hoef ik alleen nog maar 5, 7 en 9 Heb weinig meer om te ruilen, ah dierenkaarten en DE punten, en binnenkort weer 2 armbandjes, die roze nr 3 zo uit mn hoofd
*dan zet ik hem hier maar neer * Ik heb nummer 5 dubbel. Nr. 9 heb ik al. Wie wil een 5 ruilen tegen een andere?
Ik heb in de aanbieding: 1x nummer 5 2x nummer 6 1x nummer 7 De eerste met pb stuur ik het heen graties en voor niks