ik heb no 4 in de aanbieding! ik moet er zelf nog 4... (weet uit mijn hoofd even niet welke hahahaha)
Ik heb 2x nummer 2, 1x nummer 6 en 1x nummer 10 Graag ruilen voor AH dierenplaatjes of etos babyzegels. Graag even een PB
hoi, ik heb 2 bandjes geruild en krijg 2 etos zegels, hopelijk morgen binnen (heb er niet meer liggen), maar zou je 2 zegels willen wisselen voor nummer2? Miek
Wie wil er met mij ruilen? Ik wil graag nummer 7 Ik heb: 2keer nummer 3 1keer nummer 4 1keer nummer 5 1keer nummer 6 Graag een pb-tje
Hallo allemaal, Ik heb nog bandjes 9, 2*6 en 10, wie wil ruilen tegen etos babyzegels? Groetjes, Babbs __________________
Hallo allemaal Ik heb nog de volgende armbandjes dubbel nummer 1 nummer 3 nummer 9 2x Ik wil nog graag nummer 7, 8 en 10 Wie wil er met me ruilen???
ik heb : 1 (1x) 4 (2x) 9 (2x) 10 (1x) ik mis nummer 8, babyzegels zijn ook ok wie o wie wil er ruilen??? groetjes Miek
starmoon heeft pb voor no 5. ik heb nog dubbel 4 of 8 (no 4 is ter ruil aangeboden aan starmoon) en zoek nog 1 en 9. sjaam of miek? heb overigens ook een stapel dierenkaartjes van AH ter ruil.
Hey mensen wie wil er ruilen....Ik heb alles nog nodig behalve 2 en 10. Ik heb Superdieren kaartjes van de ah en ik heb armbandje nur 2 dubbel. Pb me aub
Ik helemaal blij met mijn eerste 2 zomerbandjes. Zijn het dezelfde.. 2x nummer 10. Dus iemand die een nummer 10 wil ruilen? Het liefst tegen nr 3,6,8 of 9.