ik heb nu al vanaf 13 sep n positive ovulatietest heb vd week ook wat geplaatst hier ze zijn nog steeds positief vaaag dit hoor
Ja zal het even plaatsen ik gebruik de kruitvattesten maar dit heb ik anders ook niet zulke duidelijke streepen
De Kruidvattesten staan er op dit forum heel goed om bekend om lang positief (denk aan een week) te geven, waardoor je nooit goed je eisprong kunt vinden. Helaas. Probeer anders eens andere ovulatietesten. Sensitest is goedkoop en werkt prima. Online te bestellen en discreet thuisbezorgd (lijk wel een verkoopster, heb geen aandelen Sensitest hoor! ) Of de CB Digitaal die een smiley geeft. Of gewoon door blijven klussen zolang die Kruidvattest zo positief blijft.
ja dat was zondag toen had ik mn eisprong normaal worden de streepjes toch minder als je je eisprong hebt gehad?
Ja in principe wel, tenzij je zwanger bent dan willen ze nog wel eens langer positief blijven (dat had ik ook)' Dat schijnt te komen omdat die testen ook gevoelig zijn voor HGC ofzo.. Ik zou zeggen wacht het even af tot je (verwachte) NOD en ga anders testen!