Wie heeft er zo'n zwangerschaps pakket aangevraagd bij de Etos? Ik heb er 1 aangevraagd en ik heb er toen ook 1 gekregen, er zaten helaas bij mij alleen maar folders in en geen artikelen... Nu werd ik zojuist gebeld door een 06 nummer of er een afspraak gemaakt kon worden voor een felicitatie pakket en dat kan niet in de winkel opgehaald worden daar komen ze thuis voor langs... Ze wil namelijk uitleggen wat er allemaal in het pakket zit.. Ik vind dit zelf wat vreemd omdat ik zelf mijn nummer niet gegeven heb dus eigenlijk is mijn vraag : wie heeft er nog meer zo'n pakket aangevraagd en ging dat ook op deze manier ?
Daarom heb ik me niet opgegeven voor het Etospakket. Er komt dan inderdaad een dame van felicitas. Ook na de geboorte komt die dan nog een keer. En met hele mooie verkooppraatjes. Je krijgt er vast leuke gratis spulletjes, maar ik had geen behoefte aan die mevrouw erbij. Heb me wel de doos van Kruidvat en Prenatal besteld. Daarbij is dat niet. Verder kun je na de geboorte bij een aantal winkels (bijv. Jan Linders, C1000) je kaartje inleveren en krijg je daar ook pakketten.
ik heb ook t pakket van de etos besteld en heb t al denk nu n mnd of 1 a2 binnen maar ze hebben me nergens over gebeld hoe of wat! groetjes krulliewullie
Ging bij mij ook op die manier. Er komt dan een dame van felicitas die je van alles gaat proberent e verkopen. Verder zit er gratis wat potjes eten in , wat kortingsbonnen geloof ik. Nou ja ik vond het niet bijzonder en zal het bij een volgende zwagnerschap ook niet meer bestellen. De doos van prenatal vind ik wel goed trouwens!
Ik heb ook de doos van de Etos en ik ben verder ook nooit gebeld... Maarja, wat niet is kan natuurlijk nog komen! Mocht het wel zover komen, dan bedank ik vriendelijk! Heb ook geen zin aan vreemd volk over de vloer die je van alles willen aansmeren
Hebben jullie het systeem van de roze doos niet in Nederland? Hier bij de geboorte een roze, rond de 3é à 4e maand een blauwe, dan een gele en een groene dacht ik. Zit vanalles in, zoals een fopspeentje bij de eerste, bij de tweede een temperatuurlepeltje, staaltjes flesvoeding enz.
het gaat echt om de doos die je krijgt nadat je bevallen bent.. Het eerste pakket kon ik inderdaad zo ophalen... groetjes renske
Oei... Ik woon net over de belgische grens en al die paketten zijn in nederland. heb al die paketten dus aangevraagd op het adres van mijn papen mam... zullen blij zijn met die mevrouw! hihi
Ik heb van de week de doos van baby-dump opgehaald. Ik had van hen de catalogus besteld en ik kreeg daarbij al een paar schattige sokjes. In de doos (bon zat in de catalogus) zat een t shirtje, rompertje, 3 tuitbekers, plastic lepeltjes, doosje voor de billendoekjes, bon van 5 euro voor kleertjes en een slabbertje. Echt een zeer bruikbare geschenkdoos dus! Dus voor de gene met een babydump in de buurt ( www.babydump.nl ) sla je slag
Dat klopt niet. De Etos doos is van felicitas. Hiervoor komt iemand na de geboorte langs, blijft een halfuurtje, probeert je wat te verkopen wat je gewoon niet doet ("heb ik al van mijn zus gekregen", "hou ik niet van" etc.) en ze laat je achter met een paar tijdschriften, fruithapjes, lepeltjes en kortingsbonnen. Bij mij dramde ze niet door.
Ik heb vanmiddag de doos van de Etos opgehaald. Er zaten wat leuke dingen in (slab, billendoekjes, luiers ed.) en een paar tijdschriften. Alleen erg jammer dat het niet up-to-date is, de kortingsbonnen waren bijna allemaal niet meer geldig en ook het proefzakje poedermelk heb ik niks aan, is houdbaar tot augustus 2007 en te gebruiken voor een kleintje vanaf 6 maanden... De Prenataldoos heb ik ook aangevraagd maar die krijg je toch pas rond de 7e maand?
Wat Manuela hierboven beschrijft, heb ik ook gekregen! Het stelt niet zoveel voor, maar wel grappig! Verder heb ik nog geen dozen binnen, wacht rustig af!
Ik had helemaal geen luiers . Alleen billendoekjes een slabbetje en een minipotje sudocrem. En verder idd veel oud papier.
http://www.proefnummers.nl/de%2Dblije%2 ... Qgod7Hw9OA Hier kun je de zgh Blije Doos bestellen. Deze mag je dan bij 7 maanden bij Prenatal ophalen....
En nu hebben ze juist bij ons de prenatal opgeheven Zucht.... De eerst volgende is veel te ver weg. Voor mij geen blije doos dus (oke, klinkt wat vreemd ) knufje daantje
Ik heb ook al een hele tijd geleden de babybox bij etos opgehaald maar er is hier nog niemand langs geweest en dat hoeven ze ook niet te doen want ik ben er toch niet in geinteresseerd.....
Felicitas komt ook pas na de geboorte langs, hier zijn ze bij mijn eerste geweest en bij de tweede mogen ze ook weer komen hoor, het zijn gewoon vriendelijke vrouwen en ze proberen je wat te verkopen natuurlijk maar dat hoef je niet te doen. Verder is het pakket echt wel leuk (vond ik)