Slijmprop net verloren!

Discussion in 'Zwangerschap' started by kissie, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik liep net naar de wc en ik voelde wat nats in mijn onderbroek vallen. Toen ik deze naar beneden deed viel er echt zo'n dikke klont slijm in de wc! Ik had al een paar dagen slijmverlies, maar dit was dus echt de prop. Nu verlies ik nog steeds veel slijm. Het verliezen van de prop betekent toch niet dat het meteen hoeft te beginnen? Het kan toch net zo goed nog een paar dagen duren? En ik hoef hier toch niet de vk voor te bellen? Ik heb namelijk nog geen pijn in mijn buik...

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Spannend, nee betekent niet dat het begint, kan idd nog een paar uren,dagen zelf week nog duren, jammer heh... suc6 met de laatste loodjes!

3. Niet meer actief

Spannend Kissie! Helaas zegt het niet veel over het beginnen van de bevalling, kan (sorry ;) ) nog wel weken duren. Maar het doet in ieder geval 'iets' daarbinnen, goed teken toch?

4. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    volgens mij hoef je nog niet te bellen
    ik wet met mijn andere zwangerschappen dat ik ook mijn slijmprop verloor en dan wel binnen een uurtje of 2 mijn vruchtwater verloor, dus hou daar rekening mee.
    wel als je je vruchtwater verlies moet je even je vk bellen, en goed kijken wat voor kleur je vruchtwater is, moet helder zijn.....

spannend hoor voor je, succes met je bevalling strakjes!

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,083
    0
    0
    wow spannend!
    Heel veel succes!
    liefs fredje

6. vonkje27

vonkje27 Actief lid

Aug 13, 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    spannend zeg.
    heel veel succes alvast.
    groetjes

7. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Ik heb meer als een week geleden mijn prop verloren en helaas nog geen verdere actie vernomen. Kan dus nog wel even duren.... Maar blijft spannend! :D

Liefs Petra

8. Michelle20

Michelle20 Actief lid

Jan 3, 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Spannend!

Bij mijn zoontje verloor ik die prop smorgens op een zondag en de nacht van maandag op dinsdag beviel ik :)

9. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Hey zie net je banner, we zijn dezelfde datum uitgerekend!

Liefs Petra

10. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Bij jou ook nog niks petra? wachten duurt lang he. Terwijl ik superzenuwachtig ben voor de bevalling wil ik wel dat het nu eens gebeurt :). Ik denk dat ik straks maar eens ga beginnen met maandverbandjes dragen haha... Je weet nooit.

11. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    Van mij mag het ook echt wel gebeuren en van de papa al helemaal, die zit al avonden tegen mijn buik te kletsen :D .
    Ben erg benieuwd wanneer..... Veel plezier met de laatste spannende dagen, hihi.

Liefs Petra

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Veel succes meiden, het wordt in ieder geval nu wel spannend bij jullie!

Groetjes, Wendy

Share This Page