Onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mum82, Mar 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mum82

Mum82 Actief lid

Nov 26, 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Ik ben vast niet de eerste, maar wat moet ik met mijn cyclus?

Ben echt helemaal de weg kwijt, zeker omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen binnen 1 tot 2 maanden zwanger raakte.

Mijn cyclus is als volgt: 25- 21- 20- 18.

Ik ben vandaag wat bloed bij het afvegen verloren, nog niet veel.

Eigenlijk hoef ik pas dinsdag ongesteld te worden volgens een 21 dagen cyclus.

Kan het alsnog een late innesteling zijn?
    Testen zijn tot nu toe negatief.

Dank jullie voor het meedenken.

2. elvira88

elvira88 Lid

Feb 22, 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    misschien nog iets te vroeg getest ik zou dinsdag of woensdag even testen

3. Mum82

Mum82 Actief lid

Nov 26, 2012
    110
    0
    16
    Brabant
    Elvira ik heb een sensi test gedaan maar er was helemaal geen enkel streepje op te zien. Dit moet dan toch zichtbaar zijn?
    Mocht het wel een innestelings bloeding zijn dan kan ik hoeveel dagen daarna testen?

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Qua rekensommetjes kan ik je niet echt helpen.
    Misschien kun je ook eens met ovu testen beginnen om te zien wanneer je ei komt. Maar je bent in ieder geval gezegend met een korte onregelmatige cyclus... Bij mij 40+ dagen...

5. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Hier sla ik meestal 2 maanden over, dus eens in de 3 maanden ongesteld. Heb dan wel extra veel kwaaltjes, echt onwijs sjachie, pijnlijke borsten, menstruatiepijn etc. Ik ben al een paar jaar gestopt met de pil, er zit wel enige regelmaat in, maar het is natuurlijk niet zoals het hoort.
    Ik maak me er (nog) geen zorgen om, heb vorig jaar lang met liespijn gelopen na mn menstruatie en dit laten checken bij de huisarts. Inwendig onderzoekje gehad, alles was ok.

Wij zijn vanaf deze maand (maart) begonnen voor ons eerste kindje, ik houd wel in mn achterhoofd dat het wat langer kan duren, maar voor het zelfde geld heb ik wel gewoon iedere maand een eisprong, alleen weinig tot geen bloedverlies. Heb ook wel eens maanden dat ik alleen wat bruin/licht bloedverlies heb 2 dagen.

Achja, mijn moeder had (en heeft) dit ook altijd al gehad, en heeft zonder enige moeite 3 kinderen gekregen. Ik slik overigens wel de Etos Zwanger Worden multivitamine, dit zou je cyclus wat regelmatiger (en dus korter) kunnen maken. Ik hoop dat dit effect heeft, zou fijn zijn! We wachten af....Maar ik zeg: niet meteen te druk maken bij een onregelmatige cyclus, er zijn zóveel vrouwen die hier mee van doen hebben en gewoon binnen een paar maanden zwanger worden.

Share This Page