Ik slik sinds 6 weken Etos Zwanger Worden capsules, met name omdat ik lange cyclussen (van gemiddeld 56 dagen) kan hebben. Ik heb het vermoeden dat ik alweer vlotter een eisprong heb gehad (aantal dagen flinke liespijn en buikpijn gehad), dus wat dat betreft doet het wel zijn werk. Ik zit nu op dag 49, nog steeds geen menstruatie. Nou is het natuurlijk nog even afwachten: óf een menstruatie óf een positieve test, ik weet momenteel gewoon niet wat mn lichaam allemaal aan het doen is. Het valt me wel op dat ik al 3 weken allerlei kwaaltjes heb zoals zeurende buikpijn, moe, veel honger etc. Dit kan positief zijn (gevolgen van een eisprong of bijv een innesteling etc), maar ik lees toch ook wel verhalen op internet dat mensen zich zo voelen wanneer ze aan de Etos Zwanger worden capsules waren. Ik twijfel nu of ik misschien toch moet overstappen op een andere tablet met foliumzuur, lees veel over Gravitamon, maar zelf geen ervaring mee. Wie kan me vertellen of het wat uitmaakt? Volgens mij zit er in Gravitamon alleen geen Vingus (monnikspeper) wat de cyclus zou kunnen verkorten?
Hi, Ik gebruik Gravitamon sinds ik zwanger was, kende het verder niet, leek me prima alles in 1 oplossing. Ben het na m'n MA blijven gebruiken (had een aanbieding getroffen dus voldoende voorraad voor de komende maanden) ik heb een regelmatige cyclus en daar is niets aan veranderd, althans niet door de Gravitamon, ik heb er zeker geen kortere cyclus van gekregen! Etos zwanger worden ken ik niet. Weet niet wat jij over Gravitamon hebt gelezen? Succes!