Etos zwanger worden capsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truelove4ever, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik ben sinds vandaag begonnen met de Etos Zwanger Worden pillen.
    Kijken wat het doet bij mij...

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    heb je erg lange cyclussen?? gebruik je ovulatietesten?
    deze zijn erg handig voor het berekenen van je nod en natuurlijk je eisprong.. kijk anders is op www.sensitest.nl daar heb je ovulatiedipsticks die maar 0.49 cent per stuk zijn. Dan blijft het tenminste een beetje leuk als je het vergelijkt met die van clearblue bijvoorbeeld.

3. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik heb de etos zwanger worden pillen 2 cyclussen geslikt en ben toen zwanger geworden. Ik had een erge lange en onregelmatige cyclussen (41-30-46-38-92-57-37) dus geen pijl op te trekken. Ik had de laatste cyclus mn ei op dag 35 en 2 weken later een positieve test. Dus mn cyclussen waren er niet echt korter door geworden maar heb wel een goede eisprong gehad.

4. ChickieDeluxe

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    Ik heb geen enkel idee of ik lange cyclussen heb, want ik kan het niet uitrekenen... Ik weet alleen dat mijn laatste menstruatie begon op 08-11-2009 en na 1 week was het gestopt en is het nooit meer terug gekeerd... Vanaf dit jaar ben ik me toch echt zorgen gaan maken, omdat mijn kinderwens echt erg groot word! Daarom zit ik hierzo en hoop ik wat tips en hulp te vinden... Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt... Reden daarvan is, omdat ik denk... Mijn menstruatie blijft toch uit dusja heeft misschien weinig zin :(

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Chickie dus jij bent al bijna anderhalf jaar niet meer ongi geweest?!
    Ik zou dan niet met Etos capsules beginnen maar eerder de HA een bezoekje brengen..

6. ChickieDeluxe

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Housewife
    The Hague
    Ik ben inderdaad bijna anderhalf jaar niet meer ongi geweest! Ik loop alweer sinds begin dit jaar bij de Gyn... doorverwezen door mijn HA. Alleen ik voel me steeds van het kastje naar de muur gestuurd worden... daar wordt ik nou wel een beetje moe van!

Er zijn allemaal testjes gedaan... alles ziet er goed uit.
    Ze hebben een binnenwaardse echo gedaan en alles ziet er perfect uit. Ze zeiden dat op mijn eierstokken genoeg eitjes liggen alleen niet willen springen! :(

Eergister voor het laatst bij de Gyn geweest.. hoopte op goed nieuws.. dat ze mij aan een hormonenkuur ging zetten.. maar helaas kwam zij met een mededeling dat zij vertrekt en mij naar iemand anders moet verwijzen en zij heeft vermeld dat de nieuwe Gyn moet bepalen of hij mij aan de hormonenkuur wilt zetten.

Dat kwam best als een harde klap aan! Ik dacht ik heb er al zoveel voor over gehad... Alles gevolgt wat hun van mij verwachte... zelfs 13 kilo afgevallen, gestopt met roken, gestopt met drinken en dan misschien 6 mei te horen krijgen... Sorry we willen je nog niet aan een hormonenkuur zetten ofzo... Daar ben ik zo bang voor! :(

Ik heb 2 weken geleden wel bloedverlies gehad, maar dat kwam doordat ik aan een 10-daagse kuur zat van Provera. Dat had de Gyn uitgeschreven.

Ik heb het gevoel dat ik Vitamines & Mineralen te kort komt, omdat alles van binnen er gewoon goed uitziet en dacht misschien die Etos zwanger worde capsules kunnen helpen dat ik weer een eisprong krijg ofzo...

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik was in de 2e ronde na het starten met etos zwanger worden zwanger....maar denk dat dit zonder deze pillen net zoveel kans was geweest

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Chickie sjonge dat is idd wel balen allemaal zeg!
    Als toch duidelijk is dat je eitje niet wil springen kunnen ze je toch daar iets voor geven? Het probleem is dus duidelijk, snap echt niet waarom ze dan niets doen.
    Hoop voor je dat er snel een oplossing komt!

9. c84

c84 Lid

7 mrt 2011
    85
    0
    0
    ik wil ook graag zwanger worden wij gaan voor het eerst kindje is zo spannend allemaal en het duur zolang haha geduld is zo nix he:(

10. MBeeb

MBeeb Lid

8 jul 2010
    68
    0
    0
    Ik slik de etos zwangerworden pillen vanaf november. Heb niet het idee dat mijn cyclus heel anders wordt. Volgende week NOD..

Een vraag voor degenen die deze pillen slikken.
    Nemen jullie ze de hele cyclus in? of tot je ei? of tot je menstruatie?

11. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Ik heb ze een aantal maanden geslikt, maar ben er niet zwanger van geworden. Ben er nu mee gestopt en weer aan de davitamon zwangerschapsvitamines.
    Ik denk niet dat ze helpen om sneller zwanger te worden. Maar dat het pure mazzel is als het lukt...
    Kon je maar een pilletje nemen waarmee je zwanger werd, dat zou toch een geweldige uitvinding zijn :)

12. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Ik slik ze ook al een paar maanden en nog steeds niet zwanger! Ik geloof ook niet dat het helpt! Je hebt dan gewoon pure mazzel!

Liefs

13. Bully

Bully Lid

9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Hey allemaal,

Ik slik ze nu vanaf februari en ben toen ook gestopt met de pil op 6 februari...
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus wie weet.. ;) We blijven gewoon om de dag, of om de 2 dagen klussen. Dan heb je toch echt de meeste kansen denken wij zo!! :D;)

Ik vind het gewoon belangrijk om alle vitamines binnen te krijgen die een baby nodig heeft in de eerste weken van de groei! Dat is gewoon bewezen... En ja, ik eet wel gezond en eet netjes m'n fruit elke dag, maar als je deze Etos vitamine zwanger worden tabletten slikt, weet je zeker dat je dus alles binnen krijgt wat je nodig hebt! ;)

De meeste vrouwen worden binnen 't half jaar zwanger.. sommige eerder! Dus nu maar hopen dat ik daar 1 van de gelukkige word! hahaha.. hopen mag hé! :D:D

14. kays

kays Lid

29 mei 2010
    16
    0
    0
    Hoi meiden

Ik heb afgelopen maand de capsules genomen voor het eerst en moet zeggen na 3 jaar en 6 maanden elke keer ongesteld nu een positieve test in mijn handen dus wat mij betreft werken de pillen:)

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Het hangt er denk ik ook vanaf wat je definitie is van 'werken'. Als je ze neemt om voldoende foiliumzuur en vitamines voor je eventuele a.s kindje te hebben, dan voldoet het volgens mij uitstekend!!

Als je ook nog wil dat het je hele cyclus regelt, dan is het niet goed denk ik. Als dat zo makkelijk te regelen was, dan hadden vast minder vrouwen daar problemen mee....

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Komt er nog bij dat elk lichaam anders op die extra bestanddelen reageert...

Ik ben echt benieuwd wat mijn LF deze maand gaat doen (voor het eerst zonder de Zwanger Worden van Etos...).

Ik heb momenteel alleen nog extra foliumzuur. Ik eet genoeg groente, fruit, noten en vis dus extra vitamines zijn helemaal niet nodig.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    als ik in mei stop met mijn laatste pilstrip begin ik meteen weer met de Etos pillen.
    Bij mij heeft het in het verleden echt gewerkt mijn cyclus beter op gang te helpen en toeval of niet in totaal heb ik het 6 cyclussen gebruikt warvan ik er 3 zwanger ben geworden ( en 1tje met blijvend resultaat;)).
    Hopelijk heb ik dan dit keer geen PCOS achtige taferelen maar een "normale" cyclus en wie weet zijn we dan snel zwanger.

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik ga vanaf morgen beginnen met de Etos 'zwanger worden' pillen. Het zijn natuurlijk geen wonder pillen maar die extra vitamines enzo zijn inderdaad al erg handig voor een eventuele aankomende zwangerschap. De een krijgt er een regelmatige cyclus van en de ander juist weer niet. Ik heb een HELE onregelmatige cyclus.. dus ik hoop dat de pillen mij helpen wat regelmatiger te worden. Ben heel benieuwd!!!

Deel Deze Pagina