kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missds, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missds

missds Niet meer actief

Hoi meiden,
    Wat zijn jullie ervaringen en wat denken jullie?

Ik ben 2 a 3 maanden geleden gestopt met de pil
    werd toen ongesteld, zoals anders
    Toen na 28 dagen werd ik niet ongesteld, maar na 31 dagen
    De keer erna werd ik ongesteld na 43 dagen.
    Die laatste was 3 November
    De laatste keer was mijn menstruatie de eerste dag heel hevig rest van de dagen stuk minder. Normaal ben ik 6 dagen ongesteld, nu 4.

Heb sinds die laatste menstruatie elke dag wel een vorm van lichte buikpijn in mijn onderbuik, soms rechts in mijn lies.
    Ben ook ontzettend moe en ;s ochtends een soort van vieze smaak in mijn mond.

Heb nu sinds een dag of 2 regelmatig rommelende darmen, ook als ik net gegeten hebt. Maar omdat ik 15 dagen geleden ongesteld bent geworden denk ik niet dat ik zwanger bent. Maar kan het zo zijn dat ik voor die laatste menstruatie al zwanger was? Of ben ik deze maand zwanger geworden? Of is het lichaam nog aan het ontpillen?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je menstruatie is geweest dus denk dat je lichaam aan het ontpillen is..helaas hoort dot er soms ook bij en het vervelende van alles is dat die symptomen lijken op een zwangerschap!
    Succes met zwanger worden!!

3. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Als je echt twijfelt, doe een goedkope kv zwangerschapstest... heb ik ook ooit gedaan, week na ongie, omdat ik twijfelde... die was helemaal wit, maar ik was gerust en maakte me niet meer druk erover... Voila :)
    Kan idd ook ontpillen zijn !

4. missds

missds Niet meer actief

ja denk het ook dat het ontpillen is. wacht gewoon me menstruatie af.

5. Sakura

Sakura Niet meer actief

Grappig, ik had hetzelfde! Met de pil gestopt en redelijk normale cyclus, zo opeens 6 weken niet ongesteld, 1 week wel. En nu net 5 a 6 (hield het niet meer bij) weken niet ongesteld en 1 dag hevig en 3 dagen vrijwel niks. Het is nu helemaal gestopt. Om me gerust te stellen even een testje gedaan en negatief.
    Had wel allerlei 'symptomen' maar dat zat allemaal tussen mn oren

6. Naomietje87

30 jul 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zwanger wilt worden moet je niet teveel aan de symptomen gaan denken. Hoe moeilijk dat ook is hihi. Alles is mogelijk (ook al zeggen ze vaak dat je moet ontpillen). Ik was na 1 dag de pil vergeten meteen zwanger en ben nu 31 weken. Alleen je hebt je menstruatie pas nog gehad. De kans is dus erg klein dat je nu al weet dat je zwanger bent en dat je ook nog eens zo snel symptomen hebt...

7. missds

missds Niet meer actief

ja ik weet het
    de symptomen van zwangerschap lijken zo sterk op die van een menstruatie...dat is best wel vervelend
    En elke zwangerschap is anders
    Bij mijn eerste kindje wist ik het meteen.
    Dan zou je denken dan moet je het nu ook wel voelen
    maar elke keer is anders....
    Ach ik laat het nu maar gaan en lekker mijn lichaam laten ontpillen en dan krijg ik vast en zeker een regelmatige cyclus en is het ook allemaal wat makkelijker.

Meiden, bedankt voor jullie reacties
    vind het wel fijn om hier met elkaar over te praten

Deel Deze Pagina