kort ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoelang ben jij ongesteld

1. 2 dagen

2. 4 a5 dagen

3. 5 a 6 dagen

4. 6 a 7 dagen

5. langer dan 7 dagen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    #1 Bolly, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2009
    hoi dames

ik heb vlak mijn ongesteldheid ( Licht ) positief, maar helaas toch ongesteld geworden en wow :$ het is al voorbij 2 dagen bloeden en dat was het..

is het normaal zo kort ongi te zijn ?

xxjes bolly:)

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik merk echt dat ik gestopt ben met de pil qua dagen menstruatie. Met de pil was dat veel korter.. 3 tot 4 dagen. Nu is het al bijna een week niet veel meer.. maar toch nog niet helemaal over.. terug naar mijn "oude" ritme;)

Ik denk dat het heel erg per persoon afhankelijk is.

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik 4 dagen ongesteld..
    Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik ben benieuwd hoelang het nu aanhoud..

4. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Weet je zeker dat het je ongesteldheid is, en geen innestelingsbloeding????
    hoop voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn.

5. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik ben ook maar kort ongesteld. Zo rond de 2 dagen echt veel bloedverlies en daarna nog 1 dag wat bruinverlies. Vind ik wel prima zo. :D

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

nou ik ben echt 7 dagen zoet met dit. En vooral de eerste 2 dagen heel veel pijnklachten erbij. Maargoed hopelijk is dat binnenkort voor een lange tijd over!

7. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Voordat ik de pil gebruikte was ik een week ongesteld. sinds pilgebruik ook maar dan minder heftig. sinds ik gestopt ben was ik maar 4 dagen ongesteld. zit nu in de 2e ronde, en ik hoop ook eigenlijk dat er nu geen menstruatie aan zit te komen!

8. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    met de pil was het soms wel 6 dagen en nu ik niet aan de pil ben 3 of 4 dagen

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Grappig dat iedereen met de pil langer ongesteld was..
    Bij mij was dat juist andersom.. Ik ben toen ik 14 a 15 was aan de pil gegaan omdat ik echt heftige menstruatie's had, ik lag soms 2 dagen op bed, kon ik niks meer.. Het bloed liep dan echt overal waar het niet hoorde.. was met maandverband en tampons niet aan te slepen..
    Mijn moeder heeft me toen meegenomen naar de huisarts, en toen kreeg ik de pil mee..
    mijn stopdag was dan op een zondag, maar werd ik meestal pas donderdag of vrijdag's ongesteld, dus pas 4 a 5 dagen later, en ik moest dan maandag's weer beginnen dus was ik meestal maar 3 volle dag ongesteld..
    Nu zonder pil, ben ik zeker wel 4 dagen aan het bloeden.. dus langer als met de pil.. En de heftige menstruatie's zijn ook weer terug :(

10. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik werd tijdens het gebruik van de pil steeds minder lang ongesteld, uiteindelijk nog maar 2/3 dagen. Sinds januari slik ik niets meer en ben nog steeds maar 2 dagen ongesteld (1 dag volop rood bloed, dag 2 al bruin). Toen ik de huisarts hiernaar vroeg, was zijn antwoord; Dan heb je geluk!!! Dus ik ga er maar vanuit dat dit bij mijn lichaam hoort.

Zoals je aan mijn 'handtekening' kan zien, heb ik ws een vroege miskraam gehad (getest op zaterdag, dinsdag een bloeding). Ook dit duurde maar 2 dagen.

11. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Pfff mijn 1e menstruatie na het stoppen met de pil heeft gewoon 1 week en 2 dagen geduurd! Iedere keer dacht ik dat het over was, maar nee... toen kwam het steeds weer :S Toen ik aan de pil was duurde het korter! Maar... heb wel minder pijn dan met pil :D en dat is wel weer fijn natuurlijk!

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben maar twee dagen ongesteld en ook veel lichter dan vroeger. Ik ben nu een jaar van de pil en neem dus niet aan dat het nog gaat veranderen. Ik begrepen dat er geen reden is om me daar zorgen over te maken, maar stiekum doe ik dat af en toe wel een beetje.

13. bientsie

bientsie Lid

9 jul 2009
    9
    0
    0
    Secretaresse
    He Ladies,

Zelf ben ik nu 4 dagen ongesteld, maarree de eerste 2 dagen waren echt heel heftig kwa bloed, nu bijna niets meer. Het verschilt een beetje bij mij, geen idee waar dat nou van komt. Ook is het zo dat het begint met wat bruine afscheiding vooraf.
    Omdat ik zelf ook klachten en onregelmatigheid had ben ik theunisbloem olie tabs gaan slikken, puur natuur en het helpt volgens mij wel. Zullen zien deze maand! :D

@Mime28; ik maak me soms ook wel zorgen, maar dan bel ik gewoon de ass van de dokter en als die het niet vertrouwen laten ze je echt langskomen. Niet te veel zorgen maken meid ;) suc6

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey Miranda

nou ik heb nog niet getest, maar HA raden het wel aan om even te doen. maar ik heb best twee dagen goed gebloed dus ik denk er niets van.

ga morgen ochtend testen heb het nog niet gedurfd moet ik eerlijk zeggen.

ik was trouwens met de pil langer ongesteld wel 7 dagen, eerste paar maanden was ik ook iets van 4 a 5 dagen en nu plots 2 dagen. dus ja testen testen nu nog de durf mmm:)

xxjes bolly

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Lief van je :)

Deel Deze Pagina