etos zwanger worden in de aanbieding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nelizz, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hallo allemaal,

Voor onze etos zwanger worden verslaafden:

De pillen zijn in de aanbieding: 2e halve prijs.
    ik ga ervanuit dat het een landelijke aanbieding is.
    en ik hoor zoveel mensen die wachten tot het weer in de aanbieding is,
    dus ik moest het even laten weten..

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat ik me afvraag bij die dingen if het niet je cyclus in de war gooid als je een regelmatige cyclus hebt!
    heb ze hiet thuis liggen van ene vriendin gekregen.maar durf ze dus niet te gebruiken.

3. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ik heb geen idee..
    voor mij is het afwachten. Ik ben net gestopt met de pil en was tijdens de laatste strip begonnen met de multi. Ik zit nu op dag 32 en ik voel geen ongi komen, wel klachten die bij zwangerschap zou kunnen horen.. we hebben niet echt geklust, dus het kan haast niet.
    Maar ik weet ook niet of mijn cyclus zonder pil regelmatig was voor ik met de pil begon. en 4 jaar later kan er zoveel veranderd zijn.
    als je het al een tijdje probeert, kun je de kans wagen om het te proberen..
    [/list]

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

er zit angus castus in, en dat schijnt juist de cyclus in de war te gooien ipv hem te helpen.. veel artsen raden het af.. moet je maar eens googelen.. ik zou het iig niet durven..

5. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Dat is leuk zeg dat het in de aanbieding is, want echt goedkoop is anders.
    Ik gebruik het sinds een aantal dagen om mijn cyclus wat netter te krijgen en ben erg benieuwd.
    Zoizo zit aan alles veel kanten, dus misschien maakt het bij de een alles in de war en de ander juist niet.

Groetjes

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ben wel benieuwd of het echt werkt?
    Zit er iets in waardoor je cyclus wat regelmatiger wordt?
    Want ik slik Femnatal van Davitamon maar daar zit niet iets in waarvan je een regelmatige(re) cyclus kan krijgen.
    Alleen foliumzuur en vitaminen.

Als het echt goed werkt wil ik dat ook wel eens gaan proberen.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat is die angus castus die schijnbaar je cyclus zou regelen... google daar maar eens op.. wordt je vaak niet vrolijk van .. je leest juist vaak dat het libido vermindert werkt en dat het je er niet bepaald vruchtbaarder op maakt.. en heel veel meiden zeggen ook dat het hun cyclus dramatisch verlengt..

maar wat de waarheid is? ik zou het niet weten..

8. Deejay26

Deejay26 Lid

14 mrt 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Ik heb ook heel vaak gehoord, dat die pillen juist je cylcus in de war gooien..

9. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Wat zit er allemaal in?

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik hoor juist hele positieve verhalen erover! Er zwerft hier toch ook ergens een forum rond daarover? Las juist dat de cyclussen van veel meiden regelmatiger werden en het leek wel of ze snel zwanger raakten!

Ik gebruik het nu 3 maanden en ben erg tevreden over mijn cyclus :)
    Ik ga dus zeker deze week naar de winkel om ff een lading in te slaan!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
  12. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Iets wat je cyclus regelt (Net zxoals de pil dus deed) lijkt me dus toch weer een hoop troep te bevatten. Dus voor mij dat soort rommel niet meer in mijn lijf. Als ik zie wat voor moeite het heeft gekost om die troep van de pil uit mijn lijf te krijgen Dat wil ik dus echt niet nog een keer.
    En dat die dames lijken sneller zwanger te raken ... er zijn zoveel dames die snel zwanger raken zonder dit soort pillen. Bewijs is er nog steeds niet dat het daar aan ligt.
    Succes al dan niet met of zonder dit soort hulp

13. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

16 mrt 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ik ben het helemaal met jou eens wat betrefd de pil.
    Er is alleen een heel groot verschil tussen Etos zwanger worden en de pil.
    Zo groot zelfs dat ik vind dat je die hele vergelijking niet kan maken. De pil zorgt ervoor doormiddel van hormonen dat er geen eisprong plaatsvind. Etos zwanger worden stimuleerd alleen maar de hele boel daar, bovendien zitten er nog goede dingen in ook.

Ik heb vrij onregelmatige cyclussen de laaste maanden en ben nu de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met de pillen en ik zal tegen het eind van de maand het resultaat kunnen gaan beoordelen.
    Ik heb er een heel goed gevoel bij in ieder geval.

14. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    ik heb zo ook weer gekocht :)
    ik weet niet hoe snel de pillen op worden genomen in je lichaam maar ik had een cyclus van 47 dagen en ben 2 weken geleden begonnen met de etos zwanger worden pillen en ben wel eerder ongesteld geworden nu was mijn cyclus 37 dagen.......of het dus door de pillen komt? maar ik ben wel blij, nu op naar de volgende klus maand en hopen dat het positief wordt.

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik heb nu 1 maand achter de rug met etos zwanger worden.
    Eerst had ik een cyclus van 30 dagen en nu van 28.
    Ben wel blij dat het 2 dagen korter is.

Ik ga dinsdag naar de gyn en zal het daar ook nog eens vragen.

16. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik slik nu nog alleen foliumzuur, maar heb de Etos zwanger worden thuis. Ben erg benieuwd, maar hoop eigenlijk dat ik zwanger ben. Ik heb niet echt gelet om mn vruchtbare dagen, dus de kans is niet erg groot..maar ik blijf het hopen.

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb een wat langere cyclus in het rijtje en dat was de cyclus met etos zwanger worden. Weet natuurlijk niet of het daar aan heeft gelegen maar durfde niet door te gaan met deze pillen.

18. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    fijn dat je cyclus er korter op geworden is. dat scheelt weer!
    Ik hoop dat ik er mijn volgende cyclus ook beter op word(als er een volgende komt). ik zit nu op dag 34 en dat valt nog mee,anderen zijn er erger aan toe, maar ik word er wel onzeker van. Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben, hoop ik zondag een positieve test in handen te hebben! tot die dag honderd keer naar de wc en wachten wacht wachten.
    Verder ben ik wel blij met de vitamines omdat ik weinig fruit eet, dus daar heb k wat aan.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    daantje dank je wle meid!dan ben ik erg blij dat ik ze niet heb ingenomen!heb ze al een tijdje hier liggen!maar weet nu heleaal zeker om ze niet te gebruiken!nog maals tanx

Deel Deze Pagina