Ik denk dat de titel genoeg zegt Ik heb me laten wijs maken dat je na het vrijen best de benen/je bekken in de lucht houdt. (hoe lang dat nodig zou zijn, geen idee) Moet je dit echt doen? Helpt het of is het maar een bijgeloof? x
Nee, joh!!! Ik heb het ook noooit gedaan en whalla; in ronde 3 zwanger!!! Gewoon blijven vrijen zoals je altijd deed, komt allemaal goed!!!
Ja schijnt wel te kunnen helpen om je bekken omhoog te kantelen gedurende 5 tot 15 minuten (dus je hoeft niet persé je benen in je nek te leggen )
Moet altijd lachen om dit soort berichtjes. Wat vrouwen ook wel niet doen om zwanger te worden . Maar volgens mij helpt het niet. Althans bij mij niet. Zie mezelf weer liggen dat manlief mijn benen omhoog houd hahahaha. We dachten laten we dat ook maar eens proberen!
Kwartiertje blijven liggen is wel verstandig, dat moest ik ook na mijn iui-inseminatie, dan kan het goedje beter zijn weg vinden, zeiden ze tegen mij. Maar de benen omhoog is onzin.
Haha tis net gymnastiek Toch schijnt het zo te zijn dat je een heleboel zaadjes kunt redden van de ondergang als je nog even blijft liggen.
het is niet geheel onzin. of het echt helpt weet ik niet. ik heb het wel gedaan. je hoeft idd niet met je benen in je nek te gaan liggen. maar het gaat er om dat je je bekken kantelt. dit kan al door een kussen onder je billen te schuiven. en daar 5 tot 10 minuten op te blijven liggen. suc6 met zwanger worden
nou ik ben het er wel mee eens... jullie merken toch zelf ook wel na de sex dat de helft er gewoon weer uitvalt???? ben door de medische malle molen zwanger geraakt en zelfs de gyn zei dat het beter is om te blijven liggen. de keer dat ik inderdaad met mijn benen een beetje omhoog lag ( zo moeilijk is dat niet met een electrisch verstelbaar bed) ben ik wel zwanger geraakt.... dus de volgende keer ga ik dat zeker weer doen... al zou het niet nodig moeten zijn als je normaal vruchtbaar bent denk ik gr Jose
Nou dat je met de benen omhoog moet lijkt mij echt onzin. Ik kan me voorstellen dat het helpt als je nog even blijft liggen na het klussen..
Nou, hier al twee keer 20 minuten met de benen in mijn nek zonder resultaat hoor dus.....maar toch blijf ik het doen. Het is gewoon logisch lijkt me maar ja....behalve naar de juiste plek zwemmen moet er wel meer goed gaan dus... Charlie
Ik doe het ook.. Ik heb het op zoveel plekken gelezen, en ach, als je op die manier de zwaartekracht wat meer kan helpen, why not? Sowieso is blijven liggen goed. Ik merk al gauw als ik ga lopen dat het er uitloopt. Als je 20min. blijft liggen is dat genoeg. Goeie zaadcellen hebben immers slechts 5 min. nodig om bij het eitje te komen (!)
Misschien een keer de handstand proberen na het klussen. Ik ben ook blijven liggen, heel handig want zo kon ik manlief een uurtje voor mn karretje spannen. Ook heb ik de tip van het klaarkomen na de man meegenomen. Of het daadwerkelijk effect heeft gehad weten we over 2 weekjes.
Hoi, Ik heb dit inderdaad ook gehoord. Zelfs mijn eigen huisarts heeft dat gezegt. Je mertk inderdaad dat alles na de sex vrij snel weer weg is. haha Met de benen helemaal omhoog of in je nek hoeft niet direct, maar wel blijven liggen. Of je knieen iets opgetrokken. Dat je dus de bekken kantelt. Een kussen onder je billen is ook een goede tip.
Onzin zou ik het niet noemen..... Lees dit bijvoorbeeld maar eens: Blijven liggen na kunstmatige inseminatie | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Dit heeft wel met IUI te maken, maar misschien dat het bij gewoon klussen hetzelfde goede effect heeft!
en als je voelt aan welke kant je ovuleert moet je natuurlijk op die zij gaan liggen... kunnen de zaadjes de goeie weg nog beter vinden
hahhahaha die is goed... ik denk dat het vooral om blijven liggen gaat ja.... zodat je niet meteen alles weer verliest.. weet je hoeveel miljoenen zaadjes er dan gewoon uit vallen.... gr Jose