Ik heb een vraagje, ik wil morgen eigelijk even wat zwangerschapstesten kopen. Alleen nu is mijn vraag welk merk kan ik het beste pakken. Normaal gesproken pak ik de testen van Mate care zijn die ook goed genoeg, of raden jullie mij een ander merk aan.
Ik heb nog geen goede ervaringen ermee, maar die van het Kruidvat zijn goed. 2 voor 5 euro. Mijn schoonzusje had een paar weken geleden een positieve test twee dagen voor nod, maar was wel licht. Daarna heeft ze de digitale van CB gedaan en die gaf zwanger aan. Op haar nod was hij duidelijker.
Kruitvat testen hoor je id heel erg veel goede verhalen over, zelf ga ik deze week ook 2 erbij kopen extra
ik heb deze ronde de testen van sensitest en kruidvat in huis. Kruidvat had ik vorige ronde al maar toen werd ik ongi. De ovutesten van kv zijn echt niets waard. De ovu testen van sensitest ben ik erg tevreden over. Voor mij is het nog ff een week of 3 afwachten. Suc6 meis
Nou hier werkt matcare wel hoor of teniminste altijd 1 streep gehad en geloof mij heb er heel wat gedaan
hallo ik zou eens willen weten of ik nu al kan testen nu loop ik echt de muren op moet nog wel 6 dagen gaan voor mijn nod zou het nu al kunne om te testen ? liefs mij
Het gebeurt wel eens, maar de kans is heel klein... Zoek lekker afleiding (fijn he?) en probeer te wachten tot het weekend...