Inmiddels een week nuvaring-loos, wie is ook net gestopt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mimu, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimu

Mimu Lid

4 apr 2008
    48
    0
    0
    Hallo allemaal!

Vorige week zaterdag (29-03) heb ik voor het eerst geen nuvaring meer ingedaan. Mijn vriend en ik zijn nu anderhalf jaar samen en hebben een jaar geleden een huis gekocht in een kindvriendelijke ;) buurt. En nu gaan we het dan proberen... spannend!

Om mijn cyclus weer op gang te laten komen, hebben we besloten om het in ieder geval de komende maand nog veilig te doen. Het leek mij wel handig namelijk, maar wat is jullie ervaring daarmee?

Gelukkig heb ik nog weinig last van het ont-nuvaringen, ben heel benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden...

Zijn er nog meer mensen net gestopt? En hoe voelen jullie je?

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben niet kort geleden gestopt met de nuvaring, maar heb er in een ver verleden wel ervaring mee gehad. Ik heb een paar maanden tussen twee koperspiraaltjes door de ring gebruikt. Ik had direct na het stoppen weer een regelmatige cyclus en ik had veel meer zin om te vrijen :oops: Toch wel twee essentiele factoren als je zwanger wilt worden, haha!
    Ik ondervond zelf geen nadelen van het stoppen met de ring en ik vond het zeker niet vergelijkbaar met ontpillen. Eigenlijk alleen maar positief dus! Veel succes met zwanger worden.

Deel Deze Pagina