Daar was ik weer, Ik ben erg onzeker over wat mijn lichaam voor signalen geeft.. Ik heb vanaf gister het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, zeurend gevoel in buik en rug, hoofdpijn en moe.. Mijn laatste cyclus was 34 en als dat weer zo zou zijn moet ik pas over 2 weken ongi worden. Ik had 14 aug een donkere streep op de ovulatietest van de action maar nog niet een smiley op CB. Mijn afscheiding is ook niet rekbaar eerder wat melkachtig. Nou ben ik bang dat ik mijn piek heb gemist maar ik heb wel last van mijn onderrug en buik. Ik weet dat ik een druktemaker ben maar misschien herkennen jullie iets
Ik test al vanaf de eerste week na mijn menstruatie maar nog geen smiley getest vandaar mijn onzekerheid
De streep was die net zo donker/ donkerder dan de controlestreep? Dan is het heel mss je eisprong nog. Ik herken het, ook veel pijn bij groei follikels en daarna de eisprong.
Ik zit nu in mijn 3de ronde dus ook nog niet echt een duidelijke regelmaat in mijn cyclus. Ik test morgenochtend nog 1x mocht dit nog negatief zijn dan wacht ik af wat er gebeurd en starten we met ronde 4
Je zou dan beste op dag 10 starten met de ovulatie testen aangezien je nog grip hebt op je cyclus. Elke dag 1 x en zodra je ze ziet oplopen evt 2 x testen zodat je je piek niet mist... Succes