etos zwanger worden om je cyclus te verkorten, werkt dat echt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debby82, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby4Us

Baby4Us Lid

2 dec 2009
    67
    0
    0
    Ik ben ook met etow zwanger worden begonnen om mijn luteale fase te verlengen.. ik werd na eisprong al na 7 dagen (of korter!) ongesteld.. dus veel te kort.
    Mijn vorige cyklus was 37 dagen en ik had op dag 30 eisprong, deze cyklus begonnen met EZW en eisprong op dag 25. Hoop dus ook dat ik dit keer een langere lutaele fase heb! (NOD op 31 januari)

2. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Hoi!
    vervolg van bovenstaand is dat mijn LF nu al ietsje langer wordt met etos pillen.
    zie resultaten onder banner.
    nu nog hopen dat het ook snel tot zwangerschap leidt, helaas toch ongesteld vandaag..

liefs!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is het niet goed dan als je lf zo kort is?

4. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Nou ik heb gelezen als je LF erg kort is dat het misschien je innesteling kan belemmeren. innestel is meestal 5-7 dgn na eisprong, dus als je bijv na 7-8 dagen al ongesteld wordt kan het belemmeren.
    gemiddeld zou LF 14 dagen zijn.
    in etos pillen zit een stofje dat je hormonen kan reguleren zodat je cyclus regelmatiger wordt.
    google maar eens op het 'vitex agnus castus'.

groetjes regenboogje

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Monnikspeper:

herstelt hormonaal evenwicht,ook na pil gebruik.
    *onregelmatige en pijnlijke menstruatie.
    *overmatige bloedingen.
    *onvruchtbaarheid.
    *pms
    *verhoging melkproductie.
    *libido versterkend(m/v)
    *menopauze,depressie

EVENWICHTIGE CYCLUS
    -----------------------------------
    monnikspeper stimuleert de fuctie van de hypofyse(de belangrijkste hormoonklier)en brengt zo de vrouwlijke hormoonfunctie in evenwicht.
    het heeft een sterk regulerend effect bij onregelmatige en pijnlijke menstruatie en overmatige bloedingen.

VOOR EEN HORMONALE BALANS
    na langdurige gebruik van de anticonceptiepil helpt monnikspeper de normale ovulatie en menstuatie weer op gang te brengen.
    tevens verbetert de plant de vruchtbaarheid door de eierstokken te ondersteunen bij het vormen van hormonen in de 2de helft van de cyclus.
    monnikspepperheeft daarnaast een stimulerende werking op de melkproductie en wekt voor zowel mannen als vrouwen libidoverhogend.
    klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom (pms),zoals pijnlijke en gevoelige borsten,vochtophoping in het gezicht,voeten en handen en hoofdpijn,kunnenmet monnikspeper doeltreffend aangepakt worden.

Klinkt goed, ik ben er gisteren mee begonnen, geen idee of het nog helpt omdat mijn cyclus al begonnen is, maar anders heb ik in ieder geval de foliumzuur...

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik ben na een 1ste ronde van 71 dagen ook begonnen met EZW, heb mijn eisprong niet gevoeld, maar wel afgelopen vrijdag innestelling bloeding gehad(was zomaar 1 veeg bloed) en ben dus nu wachtende op wat komen gaat...
    geen last van bijwerkingen,maar tot nu toe dus positief over deze pillen.....
    laat t zeker weten wanneer ik ongi word, of posi test natuurlijk!!!

liefs miek

Deel Deze Pagina