Dag allemaal even een vraag, ( misschien een rare vraag) Ik heb nu toch wat raars, na een gezellige avond met mijn man ( als je snapt wat ik bedoel), viel ik gelijk in slaap. Midden in de nacht werd ik wakker en kon ik niet meer in slaap komen:x. Ik dacht dat ik gek werd.... Wie heeft dat ook wel eens? En waar zou het bijvoorbeeld door kunnen komen? Misschien teveel druk omtrent het zwanger worden? Ik zou zeggen van niet. Wij proberen het wel, maar zijn er niet te veel mee bezig.
Ach, zo'n nachtje kun je soms hebben, toch? Ik denk niet dat het iets te maken heeft met jullie activiteit eerder op de avond. Lag je ergens over te piekeren?
Hoi! Ik denk dat je er onbewust toch meer mee bezig bent dan bewust. Ik wordt dan in mn slaap onrustig! Draaien en de klok erg in de gaten houden... Is nu weer even over. Succes ermee!
ja misschien toch wel. Soms wordt ik wakker in de nacht wakker met een gedachte wat er mee te maken heeft en dan baal ik van mezelf dat ik in mijn slaap nog bezig ben met ongi, sprong en ovu. haha wat raar toch eigenlijk.