Hevige bloeding twee dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nuri, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nuri

nuri Lid

1 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee moet, en ik ben benieuwd of iemand anders dit of iets soortgelijks heeft meegemaakt.

Twee dagen voor mijn nod heb ik een dag hevig gebloed en heb ik enorme buikpijn gehad. Wat tevens wel weer verdween na inname van twee paracetamolletjes. En de twee dagen die daarop volgden heb ik helemaal niet gebloed. En nu was afgelopen maandag de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, maar ik heb toen de hele dag een een heel klein beetje last van bruine afscheiding gehad. En de dag daarna was dat ook weer verdwenen.

Ik snap er niet meer zo veel van. Wie heeft een idee hoe dit zou kunnen komen en wat dit zou kunnen betekenen.

Greetzz Nuri

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben je pas met de pil gestopt??
    Het zou best kunnen dat die 2dg gewoon je menstruatie was!
    aangezien je zegt dat het een flinke bloeding was...
    Ik zou anders even je HA bellen...succes

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heb je ondanks die bloeding misschien toch een zs-test gedaan ?

4. nuri

nuri Lid

1 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben al 6 maanden gestopt met de pil en ik heb dit nog nooit meegemaakt kheb een regelmatig cyclus van 35 dagen. En ik heb maar 1 dag heel hevig gebloed. En ik heb inderdaad op mijn nod een zwtest gedaan maar deze was negatief.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dan zou ik over 2 daagjes nog eens testen , en als je het niet vertrouwt ,dan ff aan de bel trekken ......

Deel Deze Pagina