Hallo allemaal, Wie heeft er ervaring met de etos wanger worden pillen? 3 maanden geleden ben ik ermee gestart na goede berichten erover te hebben gehoord. Als ik nu terugreken is toen ongeveer mijn haaruitval begonnen. Niet een paar haren per dag, nee hele plukjes tegelijk. Ik ben meteen gestopt met die pillen in de hoop dat het minder wordt en het begint erop te lijken dat ik minder haren verlies. Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. Ook hoor ik weleens dat je haaruitval kan krijgen van het stoppen met de pil maar daar ben ik al meer dan een half jaar mee gestopt. Alvast bedankt! Groetjes!
Ik heb 1 maand de etos pillen gebruikt en geen (extra) last van haaruitval gehad. Heb er sowieso erg veel last van. Hier zijn meiden die de etos-pillen slikken, misschien zou je het daar eens kunnen vragen? -> http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=2340
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen.... Het zijn maar vitamines.. @ilb, ik heb ook wat geschreven bij het etos zwanger worden topic.