Ja, dan gaat het ineens hard he als ze in de aanbieding zijn. Gelukkig had ik donderdag nog 2 pakjes kunnen scoren! De laatste 2 in de schappen op dat moment...
Ik heb ze gelukkig gisteren ook nog kunnen kopen! Ook de laatste 2 uit het schap getrokken. Heb er ook maar gelijk een pot teunisbloemolie bijgekocht. Ben vandaag begonnen dus ben benieuwd!
@Mammamia: haha, grappig stukje en zo herkenbaar!! We laten ons inderdaad vanalles wijsmaken.... IK weet ook niet of die pillen helpen maar als ik alleen maar DENK dat mijn cyclus er korter van wordt en het werkt daardoor vind ik het ook prima Ik heb zaterdagmorgen ook nog 2 doosjes gehaald. Ik vind het inderdaad ook wel jammer dat ze niet op internet te krijgen zijn. Ik kon die vrouw achter de kassa bijna horen denken 'oh dus het is nog steeds niet gelukt?" haha, zal wel tussen mijn oren zitten, maar ik vind het vervelend om erom te moeten vragen. Als je ze zelf kan pakken dan kun je ze nog onopvallend tussen je andere boodschapjes zetten.
Dag dames.. Hier zaterdag dus ok maar een pakje gekocht.. en erbij nog teunisbloemolie jaja daar zat ook korting op.. k dacht eigenlijk dat je ze pas kon gaan nemen zodra je ongi ben. zodat duidelijker zicht is of t korter is of niet.. haha heb ik van horen zeggen
Ik heb etos pillen ook een kleine maand gebruikt. Ben er mee gestopt omdat ik erg veel last kreeg van de darmen (winderig). Te kort geslikt om te zien of mijn cyclus korter is geworden. Slik nu efamol PMP.. Succes met zwanger worden en hopelijk helpen de etos pillen jou wel.
@Steffie: Ik heb sinds ik met die pillen begonnen ben ook wel wat last van 'rommelende' darmen. Maar ik ga er mee door, ze hebben mijn cyclus met ruim 12 dagen verkort. (of het is toeval...) Ben benieuwd of deze cyclus nou weer korter wordt of dat het maar een eenmalig iets is.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar het zijn toch gewoon vitamines met foliumzuur?? hoe kan dat effect hebben op je cyclus? Ben er ook mee begonnen gelijk toen ik stopte met de pil.
29 dagen? dat is toch normale cyclus?..persoonlijk zou k het dan niet doen. mar je moet t uiteraard zelf weten
Etos maakt je cyclus niet perse korter, de vitamines creeeren balans in je lichaam zodat je goed functioneert en ook je cyclus stabiel/regelmatig -soms korter- kan worden. Ik heb ze maanden geslikt. Mijn cyclus bleef net zo regelmatig als ervoor.
Woehoe, volgens mij doet de duphaston zijn werk! Ik heb nu best veel bruine vloed en beetje krampjes. Had gister nog wel zw test gedaan omdat het mssn nog kon. Vandaag maar niet meer gedaan. Hopen dat de duphaston nu alles gereset heeft en mn cyclus een beetje normaal wordt en ik een eisprong ga krijgen, was afgelopen maanden niet duidelijk of ik die wel had. Voelt voor mij nu dus echt dat we eindelijk aan een eerste echte goeie ronde gaan beginnen. Denk dat ik na mn ongi ook weer ga tempen zodat ik echt kan zien of er iets gebeurd. Ben benieuwd!
@Paniekertje: Hee, wat goed zeg!! Ik hoop dat dit het zetje is geweest dat je lichaam nodig had om het nu weer zelf op te pakken!! Temperaturen is inderdaad slim, dan zie je iig of je een eisprong gehad hebt. Succes met de eerste echte ronde!
Nou hier weer zoiets raars....... Ik verwacht mijn ei rond dag 26 (als ik uitga van vorige ronde) Nou schoot maandag (dag 12) mijn temperatuur opeens flink omhoog, van 36.6 (=normaal) na 36.9. Nou heb ik wel vaker uitschieters, dus verder geen aandacht aan besteed. Ben maandag ook begonnen met ovutesten en die waren negatief. Gisteren was het nog 36.9. Vanmorgen was ik om half 6 wakker en was het 36.8. Ben wel bijven liggen en heb rond half 7 (normale tijd) weer gemeten en toen was het 36.6. Omdat ik niet wist welke temperatuur ik aan moet houden, heb ik het gemiddelde genomen. Tot mijn verbazing zette ff een stippellijn bij zondag! Als ik naar de symptomen kijk (diaree, rommelbuik, hoofdpijn, rugpijn) had ik die vorige rondes rond mijn ei en vraag ik me af of ik nou zondag mijn ei al heb gehad. Dan is ie wel errug vroeg geweest! (gelukkig zondag wel geklust) Er zit natuurlijk weer niks anders op dan geduldig te wachten. Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is en dat mijn ei nog moet komen. Ga iig door met ovutesten en klussen. -zucht-
Ik dacht, ik wacht tot de volgende cyclus voor ik begin met die pillen.. maar ben er toch maar vast mee begonnen. Ik weet niet, wat k van mn lichaam moet denken, morgen alweer 2 weken aan t rommelen met bruin verlies. normaal en veegje, of vlokje, meer niet. nu gister moest ik werken, en had gelukkig verbandje ingedaan. toen ik naar w.c ging dacht ik van ja, misschien toch dat ongi doorzet.. t was heel erg donkerbruin, geen beetje rood te vinden. dus dacht morge zal t wel doorzetten. maar nee hoor.. t is weer helemaal wel, al dat bruine..weet echt niet meer wat ik ervan moet denken, dan 2 a 3 dagen veegje, dan weer 2 a 3 dagen niets, 14 april ongi geweest. zal t toch iets met eisprong te maken hebben? heb alleen niet echt een positieve ovu gehad. (ben pas gaan meten vanaf 8 mei, omdat ik onregelmatig ben en meestal 6-8 weken er tussen zit)..misschien ervoor dan geweest?...zit niets anders op dan alleen mar afwachten denk. misschien dat die vitamientjes nog wat werk gaan doen
ik ben halverwege mijn cyclus met deze pillen begonnen, maar het heeft mij nog niet geholpen.Zit nu op cd 47. Van die ovulatietesten wordt ik niet wijzer, en testen blijven omo-wit. Mijn cyclussen worden er dus niet korter door. eerder langer. Twijfel nu of ik er mee door moet gaan of er mee zal stoppen.
Ik ben op aanraden van Bbibi overgestapt van Gravitamon naar de multi van de Etos, eens kijken of dat gaat helpen bij mijn lange cylcussen. Wat ik wel vreselijk irritant vind is dat je ze 2 maal daags moet innemen! Ik vergeet ze dus nog wel eens.... en dan krijg je dus te weinig foliumzuur binnen wat ik wel eng vind. Heeft iemand een idee of je ze ook alle 2 tegelijk mag innemen? Ow en even een vraagje... zijn er meer dames met lange cyclussen die ovutesten gebruiken? Hoe doe je dat dan? Test je elke dag van dag 10 t/m 50 (in mijn geval) dan?
@Hen30sep: mijn eerste ongi na het slikken van die pillen was ook vreemd. Ik had ook de hele tijd rommelende darmen (nog steeds) en ik heb ruim een week bruin/roze/bloed gehad met afvegen. Soms moest ik een verbandje gebruiken, soms niet, soms was het helemaal weg. En na een paar dagen niks werd ik toch ongi. Geen idee of het aan die pillen ligt. @Chickie: Hier ook vrij lange en onregelmatige cyclus. Ik jaag er inderdaad behoorlijk wat ovutesten doorheen, omdat ik toch bang ben dat mijn ei opeens wel vroeg komt en ik hem mis. Ik heb geen/weing slijm, ik voel mijn bmm niet omdat het dan gaat bloeden en ik voel ook helemaal geen eisprong. Ik moet het dus echt van mijn ovutesten hebben om mijn ei te vinden. Ik test ongeveer vanaf dag 10 en dan blijf ik doortesten tot ik mijn ei gevonden heb. (vorige keer dag 26)
Hoi dames! Ik heb de pillen ook in huis gehaald maar ik durf ze nog niet te nemen. Al 6 maanden heb ik een cyclus van 27dagen en zeer netjes op tijd ongi. Ik ben zo bang dat mijn cyclus van slag gaat raken. Nu zit ik toch al een paar dagen in mijn nieuwe cyclus en ik kan ze nu toch ook moeilijk gaan nemen toch? Ik weet dat de ervaringen wat uiteenlopen maar ik weet niet wat de algemene tendens is, ik word er echt gek van...