@Linthe: Geen idee. Hoelang ben je van de pil af? Het kan natuurlijk ook komen doordat je lichaam zelf weer wat op orde is. Ik ben halverwege mijn cyclus begonnen met die pillen en die cyclus was ook meteen bijna 10 dagen korter dan de vorige. Dat was ronde 3, dus ik weet niet of het toeval is of door die pillen komt, maar dat maakt me ook niet uit! Als mijn cyclussen maar korter worden! En deze maand is ie weer ruim een week korter. Ik heb nu bijna een normale cyclus!! Ik blijf ze dus maar doorslikken, wat extra vitamines kan nooit kwaad!
Hoi ik breek ff in hier hoor. Ik ben oktober gestopt met de pil en toen ik niet regelmatig ongesteld werd ben ik in januari die Etos zwanger worden pillen en teunisbloemolie gaan slikken. Nou slik ik ze nu dus ongeveer een half jaar, maar helaas helpt het niks bij mij. Ik blijf ze slikken omdat ik hoop dat als ik ze maar lang genoeg neem ze wel gaan helpen, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik heb nog een voorraad voor een maand, maar daarna stop ik er mee en ga ik gewoon alleen foliumzuur slikken. En owee ik dan gelijk regelmatig ongesteld word!!!!!!!!
Ik slik al ruim 4 jaar de pil niet meer, dus dat zal het niet geweest zijn! Ik ga ook maar weer beginnen met slikken dan..
Ik ben ze sinds vorige week ook gaan slikken!! Ik hoop echt dat het gaat helpen want die lange cyclussen is echt NIKS!! Pff zucht!
Bij mij is het inmiddels al niet meer spannend....Ben moe, koud, ontzettend chagerijnig en heb buikpijn. Mijn temperatuur is vanmorgen flink gezakt, dus ik zal vandaag wel ongesteld worden. MAAR........wel een cyclus van 32 dagen dan!!
Hallo Dames, mag ik me hier ook even melden. Ik ben sinds gisteren klaar met primolut, was een kuurtje van 10 dagen, nadat ik geen menstruatie meer gehad heb van af dat ik in juli 2011 gestopt ben met de pil. Nu ben ik benieuwd of ik ook meteen mag beginnen met teunisbloemtab. en/of etos zwanger worden pillen...? Heb ze namelijk vorige week al gekocht, maar je mag ze volgens mij niet gebruiken samen met primolut...
Lieve dames, Ben net van de gyn terug en ben echt verdrietig. Heb dus PCOS. Vind het zo jammer dat de andere gyn dat 4 weken geleden niet heeft gezien, anders had ik gelijk aan de medicijnen gekunt. Nu dus weer een kuurtje voor opwekken menstruatie en dan aan de clomid 50 mg en na paar dagen kijken of het aanslaat. Ben boos en verdrietig, heb echt het gevoel dat mn lichaam me in de steek laat!!
Ik wil graag jullie advies. Ik ben in febr gestopt met de pil, toen netjes een onttrekkingsbloeding gehad, maar sindsdien geen menstruatie meer te bekennen. Alleen 2 keer iets bruin 'bloed' verlies. Ik zit inmiddels op dag 90 en word gek van het wachten. Eind maart gestart met Etos zwanger worden maar helaas; geen resultaat. Voordat ik aan de pil ging ook altijd een onregelmatige cyclus gehad, volgens mij vaak rond de 2 maanden. Ik vraag me af of ik nu naar de huisarts moet gaan. Je leest vaak dat huisartsen vinden dat het wel even kan duren voordat het op gang komt, maar ik vind 90 dagen ook al wel erg lang wachten. Wat is jullie advies???
Ik heb precies het zelfde verhaal, alleen ben ik al in juli 2011 gestopt. Die dagen erna onttrekkingsbloeding gehad, en nu verder niks meer. Heb nu net 10 dagen primolut gehad. De ene huisarts reageert makkelijker als de andere...de mijne zou me een jaar door laten lopen, maar ik stond erop dat er NU wat ging gebeuren, en zodoende primolut gekregen.
@Paniekertje: ik had in een ander topic al gereageerd, maar nogmaals een knuffel. Ik kan me het gevoel dat je lichaam je in de steek laat heel goed voorstellen. Ook erg jammer dat er de vorige keer niet beter/verder is gekeken, dat had toch weer een maand gescheeld. Ik hoop echt voor je dat de kuur aanslaat, ik lees hier veel goede dingen over. En dat het snel raak is. Ik twijfel zelf weer over die pillen. Het heeft mijn cyclussen wel korter gemaakt, maar sinds ik met die pillen ben begonnen ben ik maar heel weinig ongesteld. ik ben nu 'ongesteld' en het is echt maar zo'n klein beetje. Normaal heb ik altijd wel een supertampon nodig, maar gisteren kon ik het af met een minitampon en vandaag is dat zelfs eigenlijk al niet meer nodig. Op zich wel fijn, maar ik wordt er wel weer erg onzeker van -zucht- Ik durf er ook niet mee te stoppen omdat ik bang ben dat mijn cyclussen weer zo lang gaan worden.
Roosje, volgens de artsen mag jij 6 maanden aan een stuk geen menstruatie hebben, dit noemen ze ontpillen... Voor die tijd zullen ze helaas niks doen... Heel vervelend, weet er alles van...
@liefwondertje; als ik jou cyclus zie, dan duurt die van mij nog helemaal niet zo lang. @kayleigh; dus de artsen zeggen standaard dat het door het ontpillen komt? Ook als je voordat je aan de pil ging erg onregelmatig menstrueerde en dit een van de redenen was waarom je aan de pil ging.
@Roosje: Vervelend zeg, maar ik ben het met Kayleigh eens: een dokter zal waarschijnlijk zeggen dat je over een halfjaar maar terug moet komen. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. @Liefwondertje: Goed dat je hebt geeist dat er wat ging gebeuren. Ik lees vaker dat artsen je heel makkelijk wegsturen. Ik hoop voor je dat deze kuur werkt.
Dank je wel Lotje02, heb vandaag wel veel buikpijn. Maar er komt nog niks los...nog even afwachten...