etos zwanger worden pillen en lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paniekertje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik verwacht hem eigelijk pas donderdag, normaal gesproken met de pil stopte ik op vrijdag en was dan dinsdag ongi. Dus eigelijk pas op dag 5, verwacht het nu eigelijk ook op dag 5.

2. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Vraagje aan de dames die die etos zwanger worden pillen slikken ik heb niet heel het topic gelezen dus weet niet of mijn vraag er misschien al tussen staat. Ik slik sinds een ruim een week deze pillen en heb sinds een paar dagen last van mijn borsten zijn en ik kortademiger hebben meer van jullie dat? Wij zijn op dit moment niet bezig om zwanger te raken maar omdat wij heel erg twijfelde wel of geen derde ben ik ze gewoon vast gaan slikken voor het geval dat we wel een derde willen. We gebruiken altijd een condoom omdat ik de pil niet meer wilde. Nu is het zo dat op de dag van mijn ei iets met de condoom niet helemaal goed is gegaan. Dus mijn vraag hebben meer van jullie last van je borsten enzo door die pillen?

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb vooral na mijn ei tot mijn ongesteldheid gevoelige borsten. Geen idee of dat door het slikken van die pillen komt...dat zou eigenlijk best eens kunnen. Kortademig heb ik geen last van.

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik heb stekende en kriebelende tepels, nooit bij na gedacht, maar idd sinds de etos pillen...

5. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    oke weet ik dat die borsten in ieder geval een bijwerking kunnen zijn had ik voorheen in ieder geval niet thnx

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik probeer sinds juni 2011 zwanger te worden.. ik heb de eerste 3 maanden (dus van juni tot aug/sep ongeveer) de etos zwanger worden pillen geslikt... maar toen ik een weekendje weg was met mijn man en toen waren ze op... en omdat er geen etos in de buurt was maar wel een DA drogist heb ik toen de vitamine pillen van centrum gekocht.. die zijn wel duur!!! maar er zitten er wel meer in!

Ik vraag me toch af wat het verschil is tussen al die pillen...

7. Infantem Amor

Het verschil zit hem in de hoeveelheid er per vitamine in zit, maar verder is er niet zo heel veel verschil... Bij de ene moet je dan ook 2 tabletten pakken terwijl je bij de andere er bijvoorbeeld maar 1 hoeft te pakken.. ;)

8. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    ik heb nog 39 etos zwanger worden pillen wie ze wil pb maar dan stuur ik ze op.

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Sorry dames heb niet terug gelezen, maar ben op advies van de gynea gestopt met Etos multi. Volgens haar heeft het net zo veel effect als alle andere niet op recept verkrijgbare zwangerschapsvitamines, en het zou je cyclus niet verkorten. Dus ik zou zeggen -zodra ze op zijn- stap lekker over op de gravitamon die is de helft goedkoper! (want daarvan hoef je er maar 1 ipv 2). ;)

10. Infantem Amor

Chickie, ik gebruik inderdaad ook voortaan gravitamon en voel me stiekem veel fitter als met Etos Zwanger Worden. Mijn gyn heeft ook gezegd dat het niet heel veel uitmaakt en dat het vooral is hoe je je er zelf bij voelt, welke afwegingen je zelf maakt... Dus ik ga lekker door met gravitamon, pak wel tarwekiemolie tijdens mijn cyclus en teunisbloemolie tijdens de menstruatie er extra bij ;) Met teunisbloemolie zijn de ongemakken van mijn menstruatie minder...

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Kayleigh: Hmm, ik voel me de laatste tijd ook niet echt fit...Misschien moet ik straks ook maar eens overstappen op gravitamon. Maar ik ben dan toch bang dat mijn cyclus weer langer gaat worden. Of het nou toeval is of niet, sinds ik die pillen slik is mijn cyclus wel korter geworden.

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dag dames,

is weer lang geleden, tussendoor in ziekenhuis gelegen etc.. en ja die pillen vergeten.. dus kan nog niet met zekerheid zeggen of ze daadwerkelijk gaan werken;) wat ik wel weet is dat afgelopen weekend eisprong heb gehad.. vermoed dus dag 27. dan zou ik over 2 weken ongi worden, zitten we op dag 41.. lijkt dan toch weer wel te werken.. haha...
    afwachten maar.. ovutesten waren trouwens van vrijdag tot en met zondag knallend.. ben benieuwd of er ritme komt:p

13. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    @Hen30sep, hopelijk niets ernstigs dat je in het ziekenhuis lag?

Even een vraagje voor de meiden die zijn overgestapt op gravitamon.... merken jullie enig verschil?

Sinds januari '12 ben ik aan het ontpillen (zie handtekening). Het lijkt echt nergens op!! Zo frustrerend!
    Daarom ben ik vorige maand begonnen met etos zwanger worden. Ik kan nog niet zeggen dat mn cyclus korter wordt aangezien die cyclus van 3 maanden wel absurd lang was!:cool:
    Ik probeer nog niet zwanger te worden maar wilde alvast ontpillen zodat we er meteen voor kunnen gaan als dat lichamelijk lukt voor mij.
    Ik wil nog niet naar de HA gaan omdat we er dus nog niet mee bezig zijn maar soms twijfel ik.
    Wat zouden jullie doen? Nog 'rustig' afwachten of toch naar de HA om m'n cyclus (alvast) weer regelmatig proberen te krijgen?

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    nee hoor.. niets ernstigs.. had last van aanvallen.. bleek galstenen te zijn.. galblaas verwijderd. vanmorge nacontrole
    kreeg te horen, de galblaas chronisch ontstoken was.. ik dus heeel blij dak geopereerd ben;)

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Gelukkig maar!!:)

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hen30sep: Soo, dan kun je inderdaad blij zijn dat ie eruit is. Voel je je goed nu?

Ik heb besloten om te stoppen met de etos pillen. Afgelopen maandag de laatste gehad en nog geen tijd gehad om nieuwe te halen. Opeens besefte ik dat ik me veel fitter voel nou ik ze niet meer slik. Ik hoop dat mijn cyclus nu wel kort blijft!

17. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Jaja.. nu 3 weken verder, voel ik me eigenlijk heel goed weer. alleen bij zwaar tillen, voel ik het wel.. maar als ik kijk 3 weken geleden, ik kon echt niets, nog geen vuiltje van een deur af doen of iets.. kindere niet verschone/bed leggen schoonmaak echt niets.. gelukkig nu allemaal weer wel:D

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Eventjes reageren; ik had ook verschrikkelijk lange cyclussen, soms duurde het wel 3 maanden! Ik weet niet of het toeval was maar toen ik aan de Etos zwanger pillen begon was ik die cyclus zwanger geraakt wat eindigde in een MK. Ben gewoon door gaan slikken omdat ik dacht dat ik die extra vitamines wel kon gebruiken. De maand erop was ik weer zwanger! Ik denk maar zo, baat het niet dan schaadt het niet!

19. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Mamsie@ nou idd.. of het toeval is weet je natuurlijk niet.. maar idd baat t niet dan schaad t niet;) ben benieuwd. hoe t nu is, ben paar dage die dinge vergete, dus of het nu een hele lange cyclus word geen idee, we zulle afwachten. aangezien k vorig weekend eisprong gehad, heb verwacht ik as weekend ongi;).. of liever niet eigenlijk...:D

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Hen30sep: dan kunnen we samen nog ff afwachten. Ik verwacht zondag mijn ongi. Normaal begint bij mij op 9dpo bruinverlies, maar tot nu toe nog niks gezien.........

Deel Deze Pagina