etos zwanger worden pillen en lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paniekertje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    oeeehh.. spannend!! hahha.. erg he die spanning;)
    Hier dus ook ongeveer zondag verwacht ik het.. weet niet of k al eerder ga testen, wat doe jij?
    heb laatste dage wel naar gevoel in mn lijf. (net of k tegen t overgeven aan zit), maar goed zal wel met "virusje" te maken hebben dat hier heerst. (ik en mn man en 2 van de 3 kinderen ook van t weekend overgegeven en diarree) normaal alleen hoofdpijn als ik ongi ga worde week van te voren, maar dat is er niet.

we wachten maar af.

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Inderdaad heel spannend. Ik had me ZOOO voorgenomen om rustig te blijven en niet te gaan zitten 'voelen'. Normaal lukt me dat heel goed, maar deze ronde ben ik er heel erg mee bezig. Ik heb deze week elke avond volgeplant, zodat ik er niet teveel over na ga zitten denken.
    Ik ga niet eerder testen. We hebben zondagmiddag een borrel en dan wil ik het weten. (als ik niet zwanger ben ga ik me bezatten ;))

Nou meid, ik blijf duimen voor ons!

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha.. ja ik had me dat ook voorgenomen, maar ben bang mij dat niet ga lukken en dat ik morgen of overmorgen toch 1 doe;)
    idd.. ik duim mee..voor ons!!

4. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hier begint het ook langzaam te kriebelen...vanmorgen wel even overwogen om te testen, maar toen ben ik heeel snel gaan plassen! haha....
    Ik heb wel al wat zeurende buikpijn en gevoelige borsten, vooral gisteren tijdens het paardrijden....

5. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Tja en ik kon t weer niet laten.. en denk nu, had ik maar niet gedaan.. nu helemaal spannend, heb er nog 1 liggen, en heb er net bijbesteld. dus doe morgeochten de laatste voor de nieuwe binnekomen;)

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha, daarom doe ik het ook niet. Ik heb geloof ik nog 5 testen liggen! We zitten nog 5 dagen voor NOD, dus er kan nog vanalles gebeuren! Misschien dat ik toch zaterdag al ga testen. Als ie zondag negatief is heb ik misschien niet echt veel zin in een feestje 'smiddags, dus misschien is zaterdag beter.......(en zo heb ik nog meer smoesjes om de testdatum stiekem vooruit te schuiven.....;))

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Sorry, heb mn geduld niet kunnen in houden.. heb een digi van cb gehaald...:D zie hieronder...wowwww wat ben ik blij:D

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    GEFELICITEERD!!!

Hier minder goed nieuws. Vanmorgen flink wat roze/bruinverlies en nu flinke buikpijn dus mijn ongesteldheid zal morgen of overmorgen wel doorzetten -zucht- :(

9. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    grrr.. wat balen meis:( hoop toch dat t voor jou ook snel mag lukken! knuf

10. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, mijn gyn zei dat de cyclus dan waarschijnlijk zo goed blijft als je van etos naar gravitamon gaat. Bij mij werkt de etos sowieso niet met mijn PCO ;)

Hen30sep, Gefeliciteerd!!!

Ik zit nu aan de clomid en gravitamon, ben benieuwd wat het gaat brengen...

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    dank je,
    k had mn mannetje savonds echt verrast

12. Infantem Amor

Wow die is mooi...

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    hihi dank je;) en smaakt ook super:D

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat een mooie taart!!! :D

15. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    Hoii Hoii

Ik ben ook sinds 3 dagen begonnen met etos zwanger worden pillen,, maar ik voel me er een beetje raar onder, zoals duizeligheid meer vermoeid,, en gewoon een appart gevoel, tis moelijk uit te leggen .. ik weet niet of dat normaal is.. maar zat er ook aan te denken om gewoon Mama Compleet te slikken. daar zit toch ook Foliumzuur in, en heb gelezen dat het ook stimuleert om zwanger te worden;).. hmm ik en mijn vriend zijn er ook te veel mee bezig, denk ik,, wijs me er op als ik fout zit,, veel succes en geluk alvast:D

16. Infantem Amor

Mij is door de gyn geadviseerd te stoppen met etos zwanger worden en te beginnen met gravitamon. Ik was op eens veel fitter, werd van de etos pillen, moe, duizelig en licht in mijn hoofd :(
    En weet je iedere vrouw die zwanger wil raken is er bewust of onbewust te veel mee bezig ;)

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik heb mijn pakjes etos zwanger pillen opgemaakt. Donderdag laatste genomen. Nu slik ik weer gewoon foliumzuur. Ik heb PCOS en dat kan toch niet beinvloed worden door een paar vitamientjes. Dus vind het een beetje zonde van mn geld en daarom maar over gestapt.

18. Infantem Amor

Slik je nu alleen foliumzuur of ook nog iets anders?
    En klopt met PCOS kunnen we niet veel met de etos zwanger worden pillen ;)

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Alleen foliumzuur momenteel. Alweer derde dag duphaston, hoop dat beetje snel op gang komt...

20. Infantem Amor

Hoe lang moet je duphaston slikken? Oke, ja ik slik gravitamon zit foliumzuur in met van alles er bij en extra foliumzuur van de AH. Dat moest ik van mij gyn :(, je mag volgens hem 1000mcg hebben, ik zit dan op 800mcg per dag. Maar ja goed doe maar wat hij zegt...

Deel Deze Pagina