etos zwanger worden pillen en lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paniekertje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    10 dagen. Vorige keer werd ik precies 2 weken nadat ik was begonnen ongesteld. Dat zou dan de 20e worden. Als beetje mee zit ga ik mssn zwanger op vakantie. Ga half aug weg, dus zou net kunnen ;). Ik ga nu geen extra dingen meer slikken, als ik straks zwanger ben wel. Kan mssn nog wel even duren en dan vins ik het zonde van mn geld. En die extra vitamines beinvloeden mn cyclus toch niet. Dus...

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha ik reageer ff verder op ons topic :p

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai meiden, ik ben nu met de etos zwanger worden pillen weer zwanger geworden:)
    Maar kan ik mijn doos nu nog opmaken? De bijsluiter ben ik kwijt en qua samenstelling verschilt het niet veel met zwangerschapsvitaminen.
    Het mooie is namelijk wel dat er heeeeeel veel B12 in zit en dat kan een plakbeeb bevorderen heb ik wel gehoord.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @pookie, ik wou ook gewoon mijn doosje opmaken maar de verloskundige gaf aan dat ik vitamine moest slikken met 10microgram vitamine D als je al echt zwanger bent. En in de etos zwanger worden zit minder, dus ben ik de volgende dag overgestapt op davitamon mama totaal met visolie.

5. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ben in April gestopt met de Pil. Hierna steeds een cyclus varierende tussen de 28 en 32 dagen. Ben vandaag begonnen met Etos zwanger worden, na de veel belovende verhalen op deze site.
    Hopelijk gaat het er deze maand eindelijk van komen! :)

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop trouwens dat de pillen bij jullie wat doen. Ik ben ze een half jaar geleden ook gaan slikken ivm de positieve verhalen, echter na het stoppen met de pil heb ik nooit gemenstrueerd. Dus regelmatig werd ik er niet van, ik had wel op CD 121 een positieve test in handen, achteraf bleek ik toen net 4 weken zwanger te zijn, maar ik vraag me wel af of de pillen hieraan hebben bij gedragen, anders was ik ook wel eerder een keer ongesteld geworden. En je hoort vaker dat het bij vrouwen met een erg lange cyclus ook juist nog langer kan worden door de pillen.

7. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik hoop ook dat de pillen wat gaan doen.. ookal is het pas de 4e poging deze maand.. Het blijft een ellendig gevoel is je dan ongesteld wordt.. :( We zullen zien hoe het deze maand zal gaan! :)

8. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Hallo Allemaal.

Even een vraagje.
    Na alle ervaringen van jullie op dit forum heb ik ook de etos zwangerworden pillen in huis gehaald (mg wat een joekels)
    Nu neem ik zaterdag de laatste pil (is niet de laatste van de strip maar we willen nu stoppen! :)) Is het verstandig om nu al met die pillen te starten?
    Ik hoor hier namelijk verschillende verhalen over.

Alvast bedankt!

9. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Hoi Senna, ik zou het echt niet weten.. Ik ben gewoon zomaar begonnen met de pillen van de etos... Dit is mijn eerste cyclus met pillen, dus ben benieuwd! :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @senna; ik zou eerlijk gezegd eerst een cyclus afwachten om te kijken of het allemaal op gang komt en dan pas met de pillen beginnen.

Als het alleen om vit.d gaat blijf ik de zwanger worden pillen gewoon doorslikken.
    Vit D maak ik nu zelf ook wel genoeg aan met hetmooieweer.
    In de zwanger worden pillen zit veel meer vit B12 en die kan ik denk ik beter gebruiken. Ik slik nog wel wat extra foliumzuur.

11. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    @pookie als je de zwanger worden pillen slikt hoef je toch geen extra foliumzuur? Of is dat juist wel slim om nog te doen?

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij deden de pillen niets.. heb ze twee maanden geslikt maar mijn cyclus bleef net zo lang en onregelmatig.. afgelopen maand weer gewoon alleen aan het foliumzuur en hartstikke zwanger.. denk dat het bij de een goed werkt en bij de anders niet.. ik was ze gaan slikken met het idee baadt het niet dat schaadt het niet..

liefs,

Loes

13. FLoortje 81

30 jul 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ roosje83:Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu ook meer dan 100 dagen geleden gestopt met de pil en nog niet ongesteld geworden. Ik ben de tel zelfs kwijt haha. Jou verhaal geeft me alweer een beetje meer hoop. Had jij je ei gevonden met ovutesten of gewoon goed gemikt?

Ik had vorige week zondag en positieve ovutest. Ik voelde me anders en testte voor de zekerheid, die bleek redelijk positief, de testen daarna werden steeds lichter. Ben nu benieuwd, de 4 dagen na ' de eisprong' voelde ik me grieperig, nu niks meer. Ben benieuwd of de testen gelijk hadden en mijn cyclus eindelijk op gang komt.

Slik trouwens ook Etos zwanger worden pillen, tweede doosje bijna leeg. Ik merk er idd niks van maar misschien verrichten ze toch van binnen goed werk....

Deel Deze Pagina