Oke, dat wist ik niet Nou ben heel erg benieuwd... Brr ik ben erg zenuwachtig... Vrijdag naar de gyn...
@Paniekertje: Heej ik zie ook heeeeel vaag iets!! Ik zou als ik jou was zeker over een paar daagjes nog een keer testen. Goh wat spannend. Je temperatuur ziet er inderdaad een beetje vreemd uit, maar wie weet. Ik duim voor je dat het streepje over een paar dagen flink donkerder wordt. haha, zou wat zijn...zit je maar op je ongi te wachten en blijk je staks gewoon zwanger te zijn!! @Kayleigh: ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor vrijdag. Weet je al wat ze gaat doen? Ik duim ook voor jou dat er iets uitkomt en dat er iets aan gedaan kan worden. Hier weinig nieuws. Nog steeds lage rugpijn en steken rondom mijn heup en lies. Verder heel moe en een rommelende buik. Nog 2 weken afwachten....
Dames, ik zie dat er heel wat wordt af gekletst hier op dit topic Ik wil heel even inhaken over die etos zwanger pillen.. Ik ben deze gaan slikken in de cyclus dat ik zwanger raakte van mijn zoontje, dus heb ze amper geslikt en was meteen zwanger. Dus aangezien ik nog heel wat over had, en ik er een goeie ervaring mee had, ben ik ze weer gaan slikken nu we voor onze tweede gaan. Deze keer ben ik al wat eerder begonnen, namelijk in maart. Nu was in maart alles nog normaal, en merkte ik weinig van die pillen, maar sinds mijn menstruatie lijkt alles anders! Ik heb een tijdje ovulatietesten gebruikt afgelopen maanden gewoon om te zien of en wanneer ik een ei had (dit ivm met schildklierprobl. ik wou weten OF er nog wel een ei was), dit was altijd netjes rond dag 12 tot op vorige maand! Deze maand had ik al heel vroeg op dag 7 vruchtbare afscheiding, voor zover ik dit kan herkennen.... Dus ben ik al op dag 9 gaan testen, ik had er nog een paar over en wil daarna geen nieuwe meer kopen want dat maakt alles wat relaxter Gek genoeg kon ik nu opeens mijn ei niet meer vinden! En op dag 14 waren de testen op. Vanaf dag 14/15 kreeg ik WEER vruchtbare afscheiding en zelfs krampen, onderin rug en zeurderig gevoel in baarmoeder, dit ging door tot gistermiddag. Herkennen jullie dit als bijwerking van die pillen? Krijg je een heftigere/latere eisprong? Ik dacht dat die pillen het juist zouden verroegen ofzo... Tot op deze maand heb ik zelfs nooit in mijn leven mijn eisprong gevoeld, ik heb het altijd alleen kunnen meten aan de afscheiding maar nu had ik zo vaak die vruchtbare afscheiding dat ik dus niet meer weet of ik nou een vroege of late eisprong heb gehad...
Jij hebt net je eisprong gehad of vergis ik mij, als ik jou kaartje zo zie...'Daar kan de rommelbuik ook vandaan komen.. Ik weet nog niet wat hij gaat doen, ik hoop iets van duphaston geven, dat mijn cyclus weer op gang komt... Want dat is het hele probleem... Ik heb wel een eisprong maar krijg mijn menstruatie heel laat pas, de vorige cyclus 76 dagen na mijn eisprong pas ipv die mooie 14 dagen die ze overal schrijven is dus bij sommige zeker kwats
@kayleigh: ja ik heb afgelopen zaterdag mijn ei gehad, dus dat zou goed kunnen. Jeetje 76 dagen....Zo zie je maar weet dat die mooie 'regeltjes' voor iedereen anders zijn. @MienniJ: Wat balen dat je testen net op waren!! Mijn eisprong is deze ronde een dikke week eerder dan vorige keer. Ik heb hem nu ook gevoeld (ontzettend pijn in mijn onderrug en steken in mijn lies) maar ik weet niet of ik hem nou heftiger voelde of dat ik me er nu bewust van was omdat ik een positieve ovutest had. Vruchtbare afscheiding heb ik nauwelijks, dus daar kan ik niet over meepraten.
Ja de regeltjes zijn 14 voor en 14 na de eisprong, maar bij mij is het 11/12 dagen tot eisprong en na mijn eisprong heb ik al 107 (in een cyclus van 119 dagen) en 76 dagen (in een cyclus van 88dagen) gehad... Ach ja komt ook wel weer goed, I hope... Maar jou klachten en je tempkaart samen ziende denk ik idd dat het je eisprong is... Pff ik heb buikkrampen en misselijk en hoofdpijn, maar mijn test was negatief van de week... Dus mijn lijf houd me weer eens voor de gek...
Ik heb niks van steken gevoeld maar vooral een zeurderig gevoel heel lichtjes, gerommel in darmen en dus die kramp onderin mijn rug. Na de kramp in mijn rug niks meer..
@Kayleigh: Balen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he? Nog een paar daagjes en dan heb je hoop ik wat meer zekerheid. Bij mij was het vorige ronde 31 dagen tot ei en 17 tot ongi. Nu 25 tot ei en ?? Nog even afwachten.... Klachten zullen iid wel door mijn ei komen. @MinnieJ: dat voel ik nou nog, zeurderig gevoel, pijn in onderrug. Nou ja, zal wel door mn ei komen.
Foto net gemaakt. Weer een vaag lijntje, pfff... @Kayleigh, spannend vrijdag naar de gyn! Hoop dat ze je gaan helpen meid. Ik ben volgende week vrijdag vrij en als er dan nog niks gaande is, dan ga ik naar de HA toe. Ben het zo zat, wil weten waar ik aan toe ben!! @iedereen: succes! dat wachten op je ongi is maar niks
@Paniekertjes...hmm, dat lijntje is nog net zo vaag als de vorige! Zit je nog in onzekerheid. Misschien toch slim om eens een ander merk testje te gaan proberen. Ik hoop zo voor je dat ie echt gigantisch positief wordt!! Dat wachten op je ongi is inderdaad niks. Voor mijn gevoel zit ik gewoon elke keer 2 maanden af te wachten. Eerst op het ei en dan op wel/niet ongi. Gelukkig hebben we heb deze en volgende week superdruk met werk en 's avonds heel veel afspraken dus niet teveel tijd om te gaan zitten piekeren. Ik had me voorgenomen om op moederdag te testen, maar misschien doe ik het wel een weekje eerder
Nou, net weer getest. Morgen maar ochtend urine en als ik er dan nog niet wijzer uit word even een testje halen bij de trekpleister (zelfde als kruitvat). Wat vinden jullie? Ik kan toch niet elke keer indroogstreepjes plassen???
nou heb net de eerste etos capsule naar binnen gewerkt viel me trouwens nog mee.. dacht eerst.. zo ze zijn wel groot maar 1 slok water en weg was die.. ik ben benieuwd of het iets gaat doen met mijn cyclus.. ga ook tempen deze ronde.. hoop dan wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.. liefs, Loes
Etos zwanger worden pillen zijn top! Heb ze bij mijn eerste zwangerschap gebruikt vanwege onregelmatige cyclus en was in die ronde (ronde 9) gelijk zwanger... vond het te toevallig! Nu voor een 2e aan de klus en als ik de aankomende 2 rondes niet zwanger ben en een lange cyclus heb (ben dit keer niet aan de pil geweest, maar spiraaltje... dus moet nog ff afwachten) dan ga ik ze gewoon weer gebruiken! @paniekertje: idd apart elke keer een indroog test... mocht je toch zwanger zijn dan kun je dit al langer zijn en dan geven je testen op een gegeven moment ook niks meer aan, dus misschien eens een bloed test bij de ha laten doen? Heel veel succes!
Haha, dat zou wat zijn....Paniekertje al weken aan het mopperen op die ongi die maar niet komt, steeds negatieve testen terwijl ze al lang zwanger blijkt te zijn. @mamamia: Ik wist helemaal niet dat die testen niks meer aangeven als je al een tijd zwanger bent... Jouw ervaring met die pillen klinkt hoopvol! Ik ben er deze ronde mee begonnen, dus wie weet
Ik heb voor vanmiddag maar een afspraak gemaakt met de HA. Hou jullie op de hoogte. Dat ik al lang zwanger ben kan helaas niet, ben half maart nog wezen prikken voor HCG en dat was negatief... Ben benieuwd, hoop op een doorverwijzing naar de gyn.
Succes hoor, zal voor je duimen! Hier 'kwaaltjes': - sneller moe - gevoelige tepel(s) aan 1 kant, huh? kan dat? - met vlagen misselijk - steken in liezen - borrels/plopjes in onderbuik... Zou het? Zucht...
Nou, net bij de HA geweest en mag door naar de gyn! Hopen dat ik dan eindelijk wat duidelijkheid krijg!!
Zal morgen even langs de poli lopen, werk namelijk zelf ook in het ziekenhuis. Wachttijd is ongeveer 9 dagen, maar als medewerker mag je er soms ook nog wel ergens tussen, of op een plekje dat iemand heeft afgebeld. Dus hoop volgende week al!