etos zwanger worden pillen en lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paniekertje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

9 dagen? In welk ziekenhuis werk jij... Kom ik de volgende keer daar heen... Hier moet je zeker 5 weken wachten...

2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Zal het je even sturen in een PM. Ben bang dat als ik dat hier neer zet mensen misschien gaan herkennen wie ik ben. Weet niet wie hier allemaal meeleest he ;).

3. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou, die pillen zijn dus echt GEWELDIG! Dacht een week geleden dat ik ongesteld werd, helemaal blij, want eerste cyclus was 47 dagen. Maar ongesteldheid zette niet door, heb 2 dagen bruinverlies gehad en daarna hield het op. Vandaag zonder reden een test gedaan, voor mijn gevoel om bevestigd te krijgen dat ik niet zwanger zou zijn. En tot mijn grote schrik: ZWANGER!!!
    Hahaha ben in blije shock! GEWELDIG! Dus vooral blijben slikken dames!

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Super zeg, gefeliciteerd!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Rose: Gefeliciteerd meid!! Wat super, meteen de 1e ronde!!
    Het zou fijn zijn als die pillen daarin geholpen hebben. Ik blijf iig braaf doorslikken!

@Paniekertje: Wat fijn dat je wordt doorgestuurd. Ik hoop dat je nu snel wat meer duidelijkheid hebt.

@Mamamia: Wat jij allemaal voelt heb ik precies hetzelfde (alleen heb ik 2 gevoelige tepels) Ik hoop voor ons dat dit goede tekenen zijn. Maar vorige ronde voelde ik ook vanalles dus ik wacht maar braaf af. Klopt het dat je over 5 dagen kan testen? Ik moet nog wachten tot 9 mei......

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Mag 8 mei naar de gyn!!
    Echt super snel, over anderhalve week al. Ben ik echt super blij mee!

Rose: gefeliciteerd meid!! Echt helemaal super!!

Voor de anderen: succes met afwachten!! *duim duim*

7. mammamia

Ja, als ik een normale 28 dagen cyclus heb kan ik dinsdag of woensdag testen!

8. mammamia

Zo, das al snel!

Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen... Zal voor je duimen!

X

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Paniekertje: Wauw, das snel! Wat fijn zeg, ik hoop dat ze iets kunnen doen.

@mamamia: Oh spannend!! Ik duim voor je!!

Volgens mij zijn mijn klachten een aankomend griepje. Voel me vanaf gisteren helemaal niet lekker. Ik was aan het paardrijden en werd opeens misselijk. Dacht van de honger, maar toen ik thuis eten had gemaakt had ik helemaal geen honger. Gisteravond gewoon echt niet lekker en een beetje diaree...pff. Nu is mijn buik nog niet lekker, volgens mij zit er gewoon een griepje aan te komen........ :(

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hoe is het bij jullie meiden?

@Mamamia: heb je nog getest?

Hier is toch geen griepje doorgebroken, denk dat het toch een naderende ongi is...Heb al vanaf gistermiddag wat roze slijm en sinds vanmorgen wat bloed bij het afvegen. Het breekt alleen niet echt door, het is steeds alleen bij het afvegen een beetje en ik heb helemaal geen ongiklachten. Normaal wordt mijn ongi altijd luid en duidelijk aangekondigd! -zucht- wat een onzekerheid toch weer.

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Nou hier hebben de pillen niet geholpen om zwanger te worden :( Ben gisteravond ongesteld geworden. (had ik wel een beetje verwacht, maar natuurlijk is het toch jammer)
    Enig lichtpuntje is wel dat (door de pillen??) mijn cyclus opeens 12 (!!) dagen korter was dan de vorige. Dat scheelt toch weer bijna 2 weken wachttijd.

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Dat is wel fijn lotje!! Ik ben nu 4 weken bezig met die etos zwanger worden pillen en nog steeds geen resultaat. We wachten maar rustig af. Dinsdag gelukkig al naar de gyn!!

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ii denk dat ik die pillen ook maar eens ga halen!:D

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben de eerste dag van mijn cyclus gestart met de pillen.. het viel me op dat mijn ongi ook een stuk korter was.. normaal 2 dagen heel heftig, daarna twee dagen gewoon en dan de 5e dag nog een heel klein beetje.. nu had ik 1 dag heftig, 1 dag normaal en de 3e dag nog een beetje.. zou dat ook door de pillen kunnen komen? ik klaag natuurlijk niet want heb geen problemen met een minder heftige menstruatie :p

liefs,

Loes

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb de pillen ook al een tijdje in huis en twijfel ook of ik ze zal nemen. Ik lees veel verhalen van meiden met hele lange cyclussen (bijv 70 dagen) en dat dit helpt verkorten. Ik heb nu 1x een cyclus van 37 en een cyclus van 34 gehad en vandaag weer ongesteld. Zou het bij mij ook helpen of moet je dan echt een hele lange cyclus hebben? Ik weet dat het gewoon multivitaminen zijn en dat het sowieso niet kwaad kan, maar zou toch fijn zijn als ik een wat kortere en regelmatigere cyclus zou hebben. En kan ik dat nu al slikken tijdens mn ongi of moet ik ff wachten tot ie voorbij is?

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Loes: Bij mij valt het ook heel erg mee. Ben donderdagavond ongesteld geworden, vrijdag was het redelijk veel en gisteren al veel minder en vandaag alweer bijna niks. Zou wel een mooie bijkomstigheid zijn als die pillen ook nog voor een kortere menstruatie zorgen.

@Gin: Je kunt er gewoon mee beginnen. Ik ben ook begonnen toen ik ongesteld werd. Je kunt altijd proberen om je cyclus iets te verkorten. Ik had nu 37 dagen en het zou mooi zijn als het er iets minder worden. (scheelt weer wachten ;)) Als ik merk dat mijn cyclussen langer gaan worden dan stop ik ermee.

@Paniekertje: Nog ff volhouden meid, dan mag je naar de gyn. Ik hoop zo voor je dat die iets aan je laaaaange cyclussen kan doen.

17. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    deze ronde hebben ze bij mij nog niet veel uitgehaald.. wacht nog steeds op mijn ei.
    zie mijn onderschrift.

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Naomi: Da's balen zeg....Ik hoop voor je dat ie snel komt.
    Mijn ei was (door de pillen??) ook maar 4 dagen eerder dan vorige ronde. Maar beter 4 dagen dan niks!

@Paniekertje: Ben je al zenuwachtig voor morgen?

Mijn ongi is al bijna voorbij, dus op naar ronde 4! Ben wel benieuwd of deze cyclus dan ook weer korter wordt of dat die pillen nu hun werk gedaan hebben en ik blijf hangen op 37 dagen.

19. sam777

sam777 Lid

3 feb 2012
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    ik ben 2 x zwanger geworden en een maand daarvoor slikte ik de dagravit mama&baby pillen, of het is gewoon toeval maar iedere keer als k die pillen slikte werd ik zwanger.

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Jaaa, ik vind het wel spannend voor morgen! Ben erg benieuwd. Heb nu al 4 dagen 'bandenpijn' en vrijdagavond beetje roze verloren. Misschien toch innesteling? Helaas testjes nog negatief, dus ben erg benieuwd morgen. Zou toch wat zijn dat je daar komt met je zwanger worden wens en je al zwanger bent!! :D

Deel Deze Pagina