Hoi allemaal, Ik heb rond de 18-19 mijn eisprong gehad. Vandaag 12 dagen later heb ik getest omdat ik al een aantal dagen last heb van zere borsten en een vreemde eetlust. Ook mijn stoelgang is totaal overstuur. Ik voel een zeurende pijn in mijn onderbuik en constant steekjes aan de bovenkant van mijn lies. Ik heb net wat testen gehaald bij Kruidvat. De eerste die ik deed doorliep goed en daar kwam na 1 min een licht streepje te staan. De tweede doorliep een beetje vreemd en het vocht trok er ook van onderaf in. Het controle streepje is bij deze tweede test een stuk lichter en na 2 minuten verscheen er toch ook iets bij het teststreepje. Ik ben helemaal in de war en durf niet blij te zijn. Maar ik kan aan niets anders denken... zucht.... Zijn deze testen van Kruidvat betrouwbaar? Ik heb ze nog voordat ik ze gebruikte tegen het licht gehouden en ik zag niet iets van een voorgedrukt lijntje. Hopelijk kunnen jullie het op de foto zien.
ik zie op beide fotos een streep. is het met hetzelfde urine gebeurt?? ik zou afwachten en dan dindag nogmaals testen, dan moet er een duidelijke streep ter opzichte van dde onderste test zijn, zoniet dan is de kans dat het helaas mis is.
Ja beiden met dezelfde urine. Ik durfde het niet te geloven de eerste test, daarom heb ik er direct nog een gedaan. Daar doorliep hij vreemd en de controlestreep is ook een stuk lichter dan bij de eerste test. Het teststreepje dus ook..
Ik vind die bovenste er zo positief uit zien, lijkt me sterk dat dat een valse test is. Misschien zit er een foutje in de onderste test omdat die ook niet goed doorliep.
Ja ik heb urine opgevangen in een bakje. Had weinig gedronken waardoor ik zeker een aantal uur niet naar de wc hoefde en de urine qua kleur zeer geconcentreerd was waardoor ik de test aandurfde. 4 druppeltjes op de eerste na 1 minuut licht positief. Die andere doorliep erg raar en kronkelend en de controlestreep kwam ook slecht maar uiteindelijk ook daar licht wat te zien.
Zien er allebei mooi uit! Duidelijke streepjes! Volgens mij gewoon hartstikke zwanger, gefeliciteerd!
Dan kun je er zeker van zijn dat ik je mag feliciteren. Ik denk dat de eerste zwangerschapstest al wat van het HCG-hormoon op het stickje heeft zitten en dat de tweede daarom lichter werd. Maar licht of niet, de uitslag is vrij duidelijk: beide zwanger!
Een voorzichtig bedankje aan jullie! Wel paar dagen voor NOD dus ik hoop dat alles goed blijft gaan. Later deze week nog maar een keer testen. En voor nu dan maar een beetje afleiding proberen te zoeken ook al is dat heeeel lastig.
Hoi! Ik herken wat je schrijft!! De kruidvat testen 2v5 staan heel goed bekend (vind ik ook hoor), maar volgens mij hebben ze toch iets veranderd sinds mn laatste 2 zwangerschappen. Anyway, hier mijn ervaring: Ik ben niet echt een vroegtester, maar op onze vakantie in Frankrijk wilde ik weten of ik zwanger was, want eigenlijk liep ik al een dag met maandverband in omdat ik heftige krampen had. Ik deed een Babycheck test (heel handig op zo'n Frans campingtoiletje ) en wilde m al bijna in de prul gooien toen tot mijn grote verbazing een licht 2e streepje verscheen! Deze test deed ik 's avonds trouwens. M'n man en ik besloten de volgende dag weer een test te doen. Ik had gelukkig nog een kruidvat 2v5 test mee. Ik 4 druppels erin gedaan en in eerste instantie bleef ie best wit, ook een hele lichte controle streep. Als ik de test scheef hield liep de urine aan de bovenkant langs (over de teststrook heen). Dus ik vond het heel apart en besloot nog wat druppels erin te doen met de gedachte: als ik toch niet zwanger ben kan ik druppelen wat ik wil maar dan komt er echt geen 2e streep. Toen kwam er wel een 2e streep en na een minuut of 10 een heel duidelijke streep. Toch echt zwanger! Na +/- een week thuis m'n laatste kruidvat test gedaan, gewoon met 4 druppel. Die liep wel meteen goed door en er verscheen een knalstreep! Ik denk dat je wel zwanger bent, dus gefeliciteerd!! Geniet ervan!
gefeliciteeerd super duidelijk je eerste test.. 2e zie je ook goed! morgen een digitale doen dan hoef je niet te twijfelen