etos zwanger worden pillen....help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pip1986, Jul 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Ik geloof ook zeker niet dat het een wonder middel is maar pas kwam er op tv iets over zwanger worden en toen werd er gezegd dat veel fruit eten help om zwanger te raken en aangezien ik nooit fruit eet en er veel soorten vitamine in de pillen zit denk ik dat het best eens goed zou kunnen werken maar het zal ook zeker per persoon schelen maar dat is natuurlijk met alles zo.

Liefs Kim

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ Nojumidy: Het zou best kunnen dat fruit helpt om de kansen te vergroten. Ik ben trouwens ook geen fruitfan. Hihi.. :p Maar ik probeer tegenwoordig elke dag een kiwi te eten. Dat is al heeel wat voor mij. ;)

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dat hoorde ik dus ook van vriendinnen van mij.. Dat ze ook hun ei niet konden vinden. Daarom zijn zij voor hun eisprong foliumzuur gaan slikken en daarna zwanger worden van etos. Bij hun had dat het gewenste resultaat....

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    veel fruit en snel zwanger? waar blijft mijn kind dan? :p eet elke dag fruit :p

5. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    @esmee1985 hihi knap hoor mij lukt het echt niet ik lust haast niks alleen aarbeien maar zodra ik er 1 zie die rot is of een plekje aan zit hoef is ze gelijk helemaal niet meer haha

@Lizzy14 Dat is misschien ook een idee om te gaan doen als het deze maand niet mocht lukken. ik weet nu hierdoor ook niet wanneer ik nou zou kunnen testen vorige maand was mijn cyclus 31 dagen en nu pas op dag 21 mijn ei zou ik dan pas over 2 weken kunnen testen of echt op de dag van mijn nod ???

@Roozjuh Nog meer fruit eten hahaha

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ Roozjuh: Ik heb geen idee of het waar is. Ik denk gewoon dat gezond eten en voldoende beweging het geheim is om snel zwanger te worden. Lekker in je vel en geen stress en vooral ontspannen. :)

7. moisie

moisie Bekend lid

Jan 10, 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Esmee,
    Jee, dus je mag ze niet gebruiken als je zwanger bent :( Staat dat in de bijsluiter?
    Misschien moet ik het toch maar gewoon bij de Gravitamon houden...
    En fruit eten :D

Groetjes Moisie

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    je moet met die etos pillen stoppen bij de 3maanden van de zwangerschap. net als met foliumzuur. na 3maanden móet je ermee kappen staat in bijsluiter

9. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    haha... same here! Ik heb een man die verslaafd is aan fruit... dus sinds we samen zijn kom ik meestal wel aan mijn twee stuks per dag :D
    En helaas... zie onderschrift.
    Al geloof ik wel dat het erg goed voor je kindje/eitje is als het in een gespreid bedje van vitamines terechtkomt!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Arnoe, kmoet zeggen dat je best een mooie cyclus heb. hier en daar paar dagen langer ertussen. jeetje had ik maar zo'n cyclus :( zit vandaag alweer op dag 42

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ Roozjuh: Thanks voor je reactie op Moisie! :D ;) Helemaal goed. Niet langer dan 3 maanden gebruiken tijdens de zwangerschap. Dan kan je de Etos zwanger zijn pillen slikken.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    esmee: haha ja denk ik geef maar ff antwoord anders wacht ze ook zo af :p had toevallig gister de bijsluiter gelezen ahhahaha

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
  14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Hoi allemaal,
    Ik ben ook een maand geleden met de etos pillen begonnen.
    Voor mij hebben ze al wel en positieve uitwerking.
    Ik was al 3 maanden niet ongesteld geworden en dacht toen, laat ik ze eens proberen. Ongeveer 3 weken later werd ik eindelijk, na 106 dagen, ongesteld! Ook denk ik dat ik mijn eisprong goed heb kunnen voelen (steekjes in m'n buik aan 1 kant en heel gevoelige borsten).
    Ik blijf ze dus nog wel even gebruiken.

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ LindeDD: Wat fijn dat ze zo'n positieve werking hebben bij jou. Ik hoop dat het zo blijft en dat het op een gegeven moment je cyclus mag verkorten. :) 106 dagen is wel erg lang. Niet naar de dokter geweest voor die lange cyclus? Of zouden het ontpillingsverschijnselen kunnen zijn?

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meiden sorry dat ik zo inbreek maar hebben jullie hier 'bijwerkingen' van die pillen! Ik ben namelijk steeds vaker misselijk en heb echt wel buikpijn(darmen) na de VMK vorige ronde heb ik helemaal negatief getest dus geen HCG meer aanwezig.. (was mk met 4 weken) dus weinig HCG toen al.

Ben benieuwd :p

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ Wonderbaby1: Ik heb nog geen bijwerkingen van deze pillen. Ik slik deze pillen nu 3 weken. Hoelang slik jij ze al?

18. Eliseb

Eliseb Actief lid

Jul 27, 2011
    116
    0
    0
    Ik zou persoonlijk dit soort pillen niet willen slikken, zou toch even HA vragen of dit soort pillen wel echt effectief zijn..

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

May 24, 2011
    2,499
    0
    0
    @ Eliseb: Dit zijn gewoon multivitamines met foliumzuur. Kan geen kwaad hoor.

20. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik heb idd ook erg buikpijn al een week aan de linke kant. niet de hele dag door, maar wel heel vaak. Moet er niet aan zitten.
    Ik denk de darmen.

Meer mensen die dit hebben die de etospillen slikken??

Ik neem er nu maar 1 per dag. misschien dat ik dan toch ongesteld ga worden, ik zit nu al op dag 38.

Gistermiddag een testje gedaan. Ik dacht dat ik heeeeel licht een streepje zag in goed licht, maar kan ook de schaduw van het streepje kunnen zijn. Later die avond was het streepje iets duidelijker, maar dan telt het niet he? (test van testjezelf.nu)

Vrijdag wil ik maar weer een testje proberen.

Share This Page