Nee sorry geen ervaring maar heb je de pillen van de tuinen dan gekocht. Je zou ook eens kunnen kijken naar tarwekiemolie capsules en teunisbloemolie....
Sorry het moet zijn monnikspeper inplaats van muurpeper. Ik heb al teunisbloemolie gebruikt maar daar werd ik heel winderig van.. haha. Ik heb die Menstruasan gekocht omdat in die etos pillen ook al monnikspeper zit dus ik dacht dan krijg ik wel erg veel binnen.. Ik wist dus niet dat je die Monnikspeper ook los kon kopen vandaar dat ik het even wilde vermelden. Het heet trouwens: Vitotaal. Ook via internet te koop. Home - Vitotaal. Er zijn van dat merk nog meer kruidensupplementen om de cylcus te bevorderen/reguleren.
Hoi allemaal, Ik ben vorig jaar aug gestopt met de pil om te kijken hoe m'n lichaam zou gaan reageren. Na een zenuwachtige tijd werd ik na 43 dgn ongesteld. Daarna varieerde het erg en uiteindelijk bleek er toch een regelmaat... Ene periode rond 35, andere rond 42. Uitschieters naar 30 en 46. Ivm studie afmaken is pas in maart 'de rem' erF gegaan. Ik was op advies van een bevriende HA wel ca januari foliumzuur gaan slikken (van etos). Ik heb ook een periode die zwanger worden capsules genomen, maar inmiddels had ik toch een soort 'regelmaat' gevonden en toen vond ik het wel goed en ben weer terug gegaan naar de gewone foliumzuur. Va mei ben ik de dagen een beetje in de gaten gaan houden (zonder testen of temp) en een paar keer ws te vroeg 'gepiekt', maar nu was ie raak bij een cyclus van 42 (vrijdag was 42e, afg maandag pos test)!! Ik heb nooit iets gevoeld van een eisprong oid, weet ook niet of de etos ukken echt iets deden, maar met gewoon foliumzuur (dus op eigen kracht) kan het dus ook! Nu is het afwachten tot een 1e echo Succes ermee meiden!
Hoi iedereen! Begin van deze cyclus begonnen met het slikken van de Zwanger worden pillen van de Etos. Een paar dagen later ook begonnen met het slikken van de teunisbloemolie-capsules (deze zou je cyclus korter en regelmatiger moeten maken). Mijn vorige 2 cycli waren nl. resp. 40 en 41 dagen. Denk dat de teunisbloemolie geen effect heeft op mijn lichaam omdat ik vandaag alweer op dag 39 zit Bij sommigen las ik ook dat de ZW-pillen je cyclus konden verkorten en dat is dus bij mij ook niet het geval. Deze cyclus ga ik gewoon nog even afwachten want vanaf de volgende cyclus gaan we pas écht voor het eggie Waarschijnlijk dat ik dan ook met ovu-testen ga werken omdat ik geen idee heb wanneer ik een eisprong heb en of ik die uberhaupt heb (temp me wel iedere ochtend). Anderen nog ervaringen?
Nou, ik had gehoopt dat ik na de vorige cyclus weer een beetje een normale cyclus zou krijgen. Ben bang dat dat niet gebeurt, ik zit alweer op dag 55... Ben nu ook weer even over gegaan op de 'gewone' foliumzuur pillen. Weet echt niet wat ik met mijn cyclussen aan moet.
Ik gebruik ook de zwanger worden pillen van de etos. Deze vrij snel na het stoppen met de pil gaan gebruiken. Tot op heden nog niet ongesteld geworden. Dus ben benieuwd!
Hallo dames, Ik ben dus echt negatief over de pillen.. Ik heb zelf een korte cyclus en doe ook temperaturen.. Bij mijn vorige cyclus vond FF netjes een kruis maar nu ben ik weer netjes de Etos pillen gaan slikken en is het weer helemaal mis.. Heb geen kruis gekregen en ben ook nog steeds niet ongesteld...
Bij de eerstebenik wat laat begonnen met de Etos pillen. Was al in ronde 7. In ronde 8 ook gebruikt en toen zwanger. Nu voor de tweede ben ik er maar gelijk mee begonnen. Spannend. Iedereen succes
hee lieve meiden.... ik slik de foliumzuur pilletjes van de kruitvat omdat ik mijn nichtje braaf op volgde... ben sinds 1 maand gestopt met de pil nu is het wachten totdat ik mijn ongi krijg... maar nu ik dit zo lees denk ik eraan om over te stappen op de pilletjes die jullie omschrijven.... helpen ze echt ?? en moet je dan al weten of je een regelmatige cyclus heb ??? wie kan mij ff een advies geven ?? liefs celleke
@ Celleke: Ik vind het moeilijk om advies te geven omdat ik er veel wisselende verhalen over hoor. Misschien kan je het beste eerst kijken wat voor cyclus je hebt. Bij een lange wil hij met de pillen nog wel eens korter worden. als je al een normale cyclus hebt, kan je net zo goed gewoon foliumzuur slikken.
Hallo meiden, Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over die pillen? Ik ken ze niet maar word nu wel nieuwsgierig! Alvast bedankt... x
@ lindeDD :dank je wel.... en wat duurt wachten toch lang ... maar moet zeggen dat veel op deze site lezen helpt wel met onzekerheden en "tips" echt fijn ... liefs celleke
ik slik ze nu 3 maanden, ben eraan begonnen omdat ik lange cyclussen heb (tussen de 42 en 77 dagen) en hoopte dat deze pillen mijn cyclus iets konden inkorten of in ieder geval meer regelmatig zouden kunnen maken.... Tot nu toe heeft het nog niks geholpen!
Ik ben ze gelijk gaan slikken omdat ik zwanger wil worden. Bij mijn dochter ook gedaan toen alleen 2 maanden niet ongi geweest en vervolgens gelijk raak. Nu ook weer gaan slikken en had een cyclus van 67 dagen. Na het niet innemen van deze pillen een cyclus van 31 dagen. Ik ben er dus mee gestopt.
Ik heb ze vandaag gekocht. Hoop dat het bij mij een regelmatiger cyclus oplevert. Zoals te zien in mijn onderschrift is de regelmaat nu helemaal zoek. Dit heeft denk ik alles te maken met het ontpillen, maar ik probeer mijn lijf een handje te helpen door de etos pillen te slikken. Wie weet.....