drukkend gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Donja62, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi

Ik heb sinds een paar dagen weer een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Alsof je een blaasontsteking hebt maar dan anders....:pniet pijnlijk ofzo, wel duidelijk voelbaar (niet in te beelden).
    Had ik vorige maand ook en toen bleek ik zwanger, helaas miskraam (31/7). 5 dagen gebloed en bij nacontrole alles schoon. Sindsdien om de dag geklust tot nu. Sinds enkele dagen draderig slijm en vooral vandaag erg vochtig aan de onderkant...(sorry..)

Aan mijn temp kan ik weinig afleiden, wisselt steeds wat....Doe het ook niet dagelijks en consequent dus kan daar denk ik weinig mee.

Dames die dit herkennen? Mijn NOD is wrsch ergens volgend weekend.....

Duurt lang....adviezen?

2. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Ik heb hetzelfde. Idd aantal dagen erg vochtig geweest maar inmiddels is dat iets minder. Wel erg drukkend gevoel in onderbuik. Mijn NOD is denk ik volgende week woensdag dus ben benieuwd.. Succes!

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Spannend meiden.. ik duim voor jullie :):):)

Ik had het toen ik zwanger was van mijn lieve dreumes ;) ik beschreef het ook als een blaasontstekingsgevoel (ong 1 week voor nod begon het) en veel vochtiger dan normaal na ei :D

Ik had toen enkele dagen voor nod een ovulatietestje gedaan, omdat die ook positief zou aangeven bij zwangerschap ;) en ik me heel zwanger voelde ;) de ovulatietest was dik positief :p

4. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    kan ook je eisprong zijn.
    Ik kan ook altijd precies voelen wanneer ...
    groetjes kim

Deel Deze Pagina