Vandaag helaas ongesteld geworden.... Het positieve is dan wel dat ik nu met de Etos Zwanger Worden pillen (??) een LF heb gehad van 12/14 dagen. De afgelopen 4 rondes was dit steeds 6/7. Ik slik hier trouwens ook visolie bij, dus misschien ligt het daar aan?
Ik slik ze nog maar een paar dagen meer om mijn cyclus korter te krijgen. 1 cyclus was 90 dagen, 2 cyclus was 50 dagen ben nu in mijn 3 cyclus op dag 45 beland. Dus ik hoop met deze pillen dat mijn cyclus wat korter word.
Ik slik Etos Mamaworden Ik heb nu voor de 3e maand aan het slikken maar 1x per dag want toen ik 2x per dag nam had ik er last van naar mijn iedee. Nu de afgelopen 2 keer ong. worden zat ik voor het eerst gelijkmatig! Dus daar ben ik heel blij mee. cycluslengte: 1e keer ong. 21 dagen 2e keer ong. 28 dagen 3e keer ong. 52 dagen 4e keer ong. 48 dagen 5e keer ong. 48 dagen nu.... Dus het is afwachten.... Kijken of het nu weer 48 dagen word
Kan ook door de monnikspeper in de etos pillen komen hoor! Hoor het van meer mensen hier (het hoort je cyclus wat regelmatiger te maken). Maar bij niet iedereen werkt de kleine hoeveelheid die er in zit ook echt.