Wie wil er met mij mee denken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lies1994, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!

23 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dit houdt in dat ik nu op dag 42 van m'n cyclus zit.
    Ik al meer symptomen gehad deze maand dan m'n vorige maanden en ben heeeel zenuwachtig..
    Ik heb op 17 juli steken gevoeld links onderin m'n buik en ong. een week later weer. Ik heb afgelopen donderdag (dag 38) negatief getest. Ben nu nog steeds niet ongesteld, maar het is zo vervelend dat ik super onregelmatige cyclussen heb en ik dus geen idee heb van een NOD etc. Ik heb al eens m'n temperatuur gemeten, maar dit werkt niet goed voor mij, heb nooit een ei kunnen vinden dus ben daar weer mee stopt..

Ik durf gewoon echt niet meer te testen.. wat raden jullie aan, wanneer zal ik weer gaan testen?

M'n langste cyclus was 45 dagen en dat was toen ik net gestopt was met de pil.. Maar heb 2 maand terug ook weer een cyclus van 43 dagen gehad

Alvast bedankt voor een reactie! Moet eigenlijk gewoon even m'n gestress van me af schrijven haha..

Eind november '14 gestopt met de pil
    45-38-24-30-43-24-RONDE 7

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Je kunt niet veel meer doen dan afwachten, en nog eens een testje wagen rond dag 45.
    Misschien volgende ronde ovulatietesten gebruiken om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus.

3. Dilekje

Dilekje Lid

18 jul 2011
    56
    0
    0
    studente
    alblasserdam
    Here the same! 22 juni eerste dag van mijn laatste menstruatie, heb ook steken links onder gehad en negatief getest. Vrij teleurstellend, maar probeer er niet te veel aan te denken

4. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4 Lies1994, 3 aug 2015
    Laatst bewerkt: 3 aug 2015
    Bedankt voor jullie snelle reactie! Ja dat is ook zo het is altijd afwachten maar ben al zo blij dat Ik het even kan delen met iemand, mannen zijn er zo snel zat van he haha en wij weten we Allemaal voelen enzo..

Ja de ovulatie testen ook al eens geprobeerd , maar dat zal ik idd dan even weer proberen.

Oh spannend dus voor jou ook, dilekje! Heb jij ook zo'n onregelmatige cyclus en hoe lang ben je bezig?

5. Lauva

Lauva Lid

20 jul 2015
    38
    39
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zou in dit geval even je langste cyclus aanhouden en pas op dag 45 of 46 weer testen.

En inderdaad, mannen snappen er wat dat betreft niet veel van hahah. Wij ook met die lichamen die vanalles (denken te) voelen. Het valt ook niet uit te leggen. Ik heb het geprobeerd, maar mijn vriend keek al snel wazig uit zijn ogen ;)

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja idd!

Ja ik heb 2 testjes en ik ga morgen toch 1 doen (op de en na langste dag) als ik het dan nogsteeds durf en als je negatief is doe ik donderdag of vrijdag weer 1...

Echt ik hou het niet meer haha...

Ik had vandaag gewoon een druppel vocht uit m'n tepel, schrok me een hoedje! Iemand hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina