Hoi dames, Ik kom hier nog eens spammen haha. Zit nu op dag 12 van mijn nieuwe cyclus. Althans ik toch wel rare menstruatie heb gehad (roos verlies en daarna bruin verlies en heel weinig maar wel 5dagen), temperatuur blijft 36.7-36.8 en is nog steeds niet gezakt (voor degene die mijn verhaal hebben gevolgd (temperatuurkaartjes). Nu net na plassen doorzichtig slijm waarin een sliertje roos met roodpaars bloed zat.... Heb al zitten brainstormen met mijn man en hij zei zelf van desnoods hier eens te vragen wat het kan zijn. Dus hopelijk iemand die mij kan helpen?!
Een ovulatiebloeding tijdens de eisprong / ovulatie Bruin of PAARSkleurig bloed! Ik zou echt uitgaan van je eisprong.
Ja zou idd wel kunnen want had eergisteren een lichtpositieve kvtest en weet die daarop durven reageren
Sleur je kerel dan van de bank en hoppakee! Als het wel je eisprong is, loop je die dan in elk geval niet mis! Succes!
Hoop ook mooie eisprong is maar met rekbaar slijm en nu dat bloed erin en beetje krampjes in me onderbuik pijnlijke borsten lijkt wel op dat ik me eisprong ga hebben, hooo het althans
Ovulatietesten negatief, dik witverlies mss dat dat doorzichtigslijm wat rekbaar kwam door de seks kwam?!