Koninginnebrij (royal jelly)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly2405, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand positieve ervaring door het gebruik van koninginnenbrij?
    Het zou helpen bij het zwanger worden

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik weet niet eens wat het is?:(

3. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

heb even gegoogeld maar kan niets vinden over dat het een versnelde kans op zwangerschap geeft....

dit kon ik er over vinden:

Koninginnenbrij zou het meest complete natuurlijk voedsel zijn dat bestaat. Wetenschappelijk moet er nog heel wat bewezen worden. Een gezondheidskuur met koninginnenbrij zou helpen tegen vermoeidheid en depressies en laat ons jong en krachtig blijven. Koninginnenbrij zou ideaal zijn voor mensen die uitzonderlijke prestaties moeten leveren (sport, examens, herstel na ziekte of ongeval).

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik gevonden maar is wel in het frans

Laissez vous tenter par une cure de gelée royale pour renforcer votre organisme et booster votre fertilité !

Ce produit de la ruche renferme en effet de nombreux bienfaits pour la santé. Découvrez ici toutes les bonnes raisons d’en consommer et augmenter ainsi vos chances de concevoir un bébé.

Les vertus de la gelée royale et fertilité
    Véritable trésor de la ruche, la gelée royale vise à tonifier et rééquilibrer les organismes surmenés.

Ce revitalisant naturel est recommandée en cas de fatigue intense, de stress ou d’anxiété. Ce produit, fabriqué par de jeunes abeilles nourricières contient de nombreux oligo-éléments, des vitamines B ainsi que des minéraux utiles au bon fonctionnement du corps.

La gelée royale apparait donc comme un concentré d’énergie… 100% naturel.

Améliorez votre fertilité avec la gelée royale
    La gelée royale aurait pour vertu d’améliorer la fertilité aussi bien chez les hommes que chez les femmes. Elle améliorerait d’un côté la qualité du sperme et de l’autre, la qualité des ovules.

Autre avantage ! Ce produit de la ruche viserait à stimuler la libido, ce qui est intéressant lorsque l’on désire mettre un bébé en route.

Comment consommer la gelée royale ?
    Si vous souhaitez profiter des bienfaits précédemment cités, sachez qu’une cure de 4 à 6 semaines est recommandée.

Vous pouvez consommer aussi bien de la gelée royale fraîche que lyophilisée. Une prise avant le petit-déjeuner est idéale. La dose peut varier de 100 à 250 mg par jour pour la gelée royale lyophilisée et de 300 à 1200 mg pour la gelée royale fraîche.

Une petite mise en garde s’impose toutefois ! Si vous êtes allergiques au miel, au pollen, aux piqures d’abeilles ou aux fleurs comme la marguerite et le pissenlit, vous pourriez l’être également à la gelée royale. Ce produit de la ruche vous sera donc contre-indiqué. Il en est de même pour les sujets souffrant d’asthme ou d’eczéma atopique.

5. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ik heb ginseng royal jelly. Gebruik t al jaren op advies van mn vader.
    T zijn kleine flesjes met een zeer hige concentratie.
    Nooit geweten of gemerkt dat t ook een zwangerschap zou kunnen beinvloeden.... ik denk dat ik t maar weer regelmatiger ga kopen en gebruiken dan haha

6. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Waha nou daar versta ik echt niks van!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha butterfly, kun je het ook vertalen :D

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Hoi,
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap royal jelly gebruikt. Ik had heel erg veel last van het ontpillen. Ik had toen ergens gelezen dat het de hormoonhuishouding stabiliseert. Ik heb de pillen zo'n 6 - 7 weken geslikt. Toen bleek ik zwanger te zijn.
    Ik slik het nu niet, omdat ik nauwelijks last van het ontpillen heb gehad. Ik slik nu tarwekiemolie, omdat ik daar ook veel positieve verhalen van hoor. Ik gebruik het nu bijna 2 weken en merk wel verbeteringen aan mijn weerstand. Maar of ik er ook sneller zwanger van zou worden... tja...

9. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    van een website :
    Bevat een complexe stof die als hormoon werkt en klieren aanzet tot secretie, helpt de voortplanting te stimuleren bij vrouwen en mannen omdat het werkt als hormoon voorloper

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
  11. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Miepske
    Ik ga het mss toch eens proberen

12. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

je moet goede websites kiezen er hangen een hoop leugens met nep producten op het internet die zegge dingen te doen en helemaal niets doen zelfs...

13. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op engelstalige sites kan ik er veel van vinden... Zou goed zijn voor de hormoonbalans

Deel Deze Pagina