Etos zwanger worden. Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo,

Sinds 2 dagen begonnen met de etos zwanger worden pillen begonnen.
    Dit omdat ik nu al op dag 55 zit en dan ik nog steeds niet ongi ben geweest. Ik hoop dat het door deze pillen een beetje op gang komt.
    Ik lees hier dan mensen balen omdat ze ongi zijn geworden, maar ik zit met het probleem dat ik helemaal niet ongi wordt. Ben vanaf het stoppen met de pil gewoon niet meer ongesteld geweest :(

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze pillen?

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi Roos,

ik ben ook aan de Etos pillen, maar kan er helaas nog niet veel over zeggen. Ik werd ook niet ongesteld na het stoppen met de pil, uiteindelijk na 88 dagen d.v.m. Primolut.
    Daarna wel 'uit mezelf' na een cyclus van 36 dagen. Volgens mij slikte ik toen de Etos pillen nog niet, of anders nog maar heel kort.

Er is een trouwens een heel topic over Etos Zwanger worden.

Succes!

Groetjes Sharon

4. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi Sharon,

Primolut wat is dat?
    Dus jullie zijn ook nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden?
    Ben jij naar de huisarts geweest of heb je het allemaal gewoon maar afgewacht?

Groetjes Roos

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi, ik ben deze maand begonnen met die pillen maar ik was toen al wel 2 keer ongesteld geweest. 1x na 43 en 1x na 32 dagen.

Ik weet wel dat mijn buuf 6 maanden niet ongesteld werd en toen naar de gyn is geweest. Daar kreeg ze medicijnen en toen was ze gelijk zwanger.

Ik heb na 40 dagen de ha gebeld en daar werd gezegd dat het normaal was, maar in jouw geval duurt het al errug errug lang.

Die etos pillen schijnen te helpen maar ik denk dat alleen de tijd dat zal uitwijzen en dan nog zul je natuurlijk nooit weten of je anders ook ongi was geworden.

Sterkte ik kan me voorstellen dat je hier van baalt en alles aanpakt om er iets aan te doen. Ik hoop dat je snel ongesteld word.

6. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Het klopt helemaal wat je zegt!
    Eerst probeerde ik er niet al te veel mee bezig te zijn maar ik moet eerlijk zeggen dat dat gewoon haast niet wil lukken. Je probeerd alles aan te pakken om te hopen dat je misschien toch ongi wordt.

Ik lees hier op het forum dat de ha meestal niet voor 5 maanden iets wilt doen. Nou ja dan heb ik nog ff te gaan :S

Hoelang zijn jullie al bezig?

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Primolut is een hormoonkuur die je lichaam helpt om ongesteld te worden. Hopelijk dat je lichaam het daarna weer vanzelf doet. Ik ben op cyclusdag 75 naar de huisarts geweest en gelukkig nam ze het serieus en kreeg ik deze tabletten voorgeschreven. Dat wachten was ik echt zat, nu heb ik tenminste het idee dat er een beetje vooruitgang in zit. Al is het nu ook weer even afwachten... Maar ja, dat hoort bij het zwanger worden hé :)

Ik ben in juni gestopt met de pil, en dus nog maar 2x ongesteld geworden.

Groetjes Sharon

8. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben eind oktober gestopt.
    Ik ben tevens pas/al :p 23 jaar en ik ben bang dat ze gaan zeggen van ja je hebt tijd zat je bent nog jong. En dan zijn de dingen die ik juist niet wil horen.
    Misschien dat ik wacht tot na de feestdagen en als het dan nog steeds niet zo is ik naar de huisarts ga. Maar goed het is makkelijker gezegd dat gedaan want je bent er toch mee bezig, vooral als je s'vonds thuis bent

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, dat herken ik! Je bent er heel veel mee bezig.
    Je kunt altijd een keer de huisarts bellen, horen wat hij/zij ervan zegt. Ik zou het nog even afwachten en proberen (moeilijk, moeilijk ;) ) om er niet al teveel mee bezig te zijn. Wie weet komt de menstruatie dan sneller dan je denkt! Maar als je er geen goed gevoel over hebt, gewoon een keer bellen!

Succes!

10. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik denk dat ik je tip maar gebruik :)
    Ik werk op een kinderdagverblijf dus overdag ben ik druk met de kleintjes op mijn werk en in de avond als manlief is overwerken of voetballen dan ga je er wel steeds aan denken, maar het is niet zo dat ik nergens anders meer aan kan denken ofzo.

Hoe oud ben jij? Gaan jullie ook voor de 1ste

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, wij gaan ook voor de 1e. Ik ben 29.
    Ik snap precies hoe je je voelt, ben nu ook wel een beetje bang voor weer een lange cyclus....
    Ik kan nog niet echt geloven dat het nu ineens allemaal goed gaat. Maar we zullen zien! Positief blijven hé? :D

Ik probeer ook wel een afleiding te zoeken als ik erover pieker. Maar ja, je komt overal (lijkt nu nog erger :) ) zwangeren of baby's tegen! Denk je er toch weer aan! Hahaha.

12. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Positief blijven denken moeten we zeker blijven doen. :)
    Heb jij meegedaan met de poll van het pendelen?

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Nee, maar heb me wel laten pendelen 2x.
    Allebei zeggen ze zwanger van een meisje in december....ben benieuwd!
    En jij?

14. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb dat nog niet gedaan maar weet ook niet zo goed hoe het moet en bij wie?
    Misschien kun jij mij dat wel vertellen :D
    Zal niet gek zijn in december haha ik hoop het voor je!

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Moet je naar "Lounge" gaan op dit forum. Daar kun je het topic "Pendelen" kiezen. Daar staan de namen van de meiden die pendelen. Je moet ze dan een PB-tje sturen (persoonlijk bericht), met je vragen en een beetje informatie over jezelf.

Succes! Ben benieuwd wat eruit komt! Ik hoop zelf ook dat het in december raak is! Mag natuurlijk eerder :D

16. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik snap het allemaal nog niet zo heel goed maar kan dan lounge niet vinden.
    Het zal natuurlijk nog leuker zijn als je nu gewoon zwanger zou zijn :)

17. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb het al gevonden hoor.
    Heb jij het door meerdere mensen laten doen of?
    Nou hopelijk krijg ik snel wat terug want ben wel heel benieuwd wat ze zullen zeggen hahaha

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Roos,

je hebt dus al bericht teruggehad, las ik in je PB-tje! Snel hoor!
    Ik heb 2 verschillende mensen voor mij laten pendelen, Alies05 en Zuurtje.

Hoe is het verder?

Groetjes Sharon

Deel Deze Pagina