Etos zwanger worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zomaar, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Slik deze maand voor het eerst de etos zwanger worden pillen.... Nu ben ik ineens overtijd maar niet zwanger, had voorheen altijd cyclussen van 26/27/28 dagen maar nooit langer en nu ne zit ik al op dag 32 :( . Herkent iemand dit en kan het dus aan de etos pillen liggen?

Liefs Zomaar

2. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Ik ben ook voor het eerst aan de ETos Zwanger Worden pillen..en mn NOD is as donderdag..ik weet het dus nog niet..maar een vriendin van mij had gewoon dr normale cyclus met die pillen.
    Het zou natuurlijk wel aan die pillen kunnen liggen...heb je je eisprong misschien later gehad..want die pillen doen ook iets met je eisprong..

3. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    hoi! ook ik slik de etos pillen, maar bij mij was alles nog wat van slag, durf er dus niet veel over te zeggen. Maar je hoort toch dat stress of ziekte oid kan zorgen dat je cyclus langer duurt? Succes. groetjes

4. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik denk dat ik zwanger ben geraakt door de pillen.
    Mijn cyclus was wat onregelmatig en we waren al weer een jaar aan het klussen.
    En na 2 maanden slikken van de pillen was ik zwanger dus ik denk dat ze bij mij werkte maar ik kan je niet vertellen of het regelmatiger is geworden of juist niet want daar ging het te snel voor.

Succes en gr

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zomaar je hoort vaak dat mensen met een stabiele cyclus langere cyclussen krijgen.

Ik had onregelmatig en die van mij wordt nu regelmaitg :)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    er is al een topic over etos zwanger worden pillen. moet je bij clubs kijken...

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja dat topic ken ik maar daar praten ze niet over langere cyclussen ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

In mijn eerste cyclus met etos zwanger worden was ik 11 dagen over tijd, dus 38 dagen.
    mijn tweede cyclus was 27 dagen, dus weer normaal.

of het met die pillen te maken heeft, geen idee. maar nu wij waarschijnlijk eindelijk echt gaan klussen ben ik blij dat ik ze slik, want de meesten zijn er toch wel positief over.

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik slik etos pillen nu 3 weken. En zit pas in de 3de ronde dus ik weet niet of me cyclus er langer door is geworden. Hoor er wel veel positieve verhalen over!

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mischien een domme vraag hoor maar ik ken ze niet...wat zijn dat voor pillen die van Etos?

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bij Clubs is een topic dat daar heel diep op ingaat.

@zomaar; tja, ikke slik ze deze maand voor het eerst en heb nog geen idee........

12. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik ben sinds vandaag ook gestart met die pillen, manlief en ik zijn nu een jaartje bezig en gelukkig al wel onder behandeling, maar ik dacht die pillen zullen vast geen kwaad kunnen, nu maar hopen dat ze écht helpen...
    Ik heb al wel verschillende mensen uit mijn omgeving gesproken die een positief resultaat hadden door die pillen dus we hopen dat het op deze manier lukt. Aanstaande donderdag krijgen we de uitslag van mijn bloedonderzoek en manlief zijn sperma. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig.. Heeft 1 van jullie al eens zo'n onderzoek gehad? Ik zou hier graag met iemand over praten om ook dit te kunnen delen..

Liefs,
    Muisje

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
  14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zou vandaag mijn ei krijgen, maar nee hoor... :( Slik nu 3 weken Etos pillen en mijn cyclus lijkt dus langer te worden (en hij is al 56 dagen....)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Kijk maar eens in het album van zomaar :)

Ze heeft ff geen internet, maar dit bied goede hoop voor ons slikkers ;) :rolleyes: :)

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ow wat goed!

Zomaar als je dit leest ;) GEFELICITEERD!

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Inderdaad, bij mij was het blijkbaar toch een heel goed teken want IK BEN ZWANGER!!! Hoop dat jullie snel zullen volgen.

18. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    ik ook! vanmorgen posi getest..1e ronde..2okt mn laatste pil! Meteen aan de Etos pillen

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    olove Gefeliciteerd!

20. daniele

daniele Lid

19 mei 2008
    47
    0
    6
    Almere
    @ Zomaar & Olove Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan.

Gr Daniele

Deel Deze Pagina