Olove, jij ook gefeliciteerd! mmmmm.......krijg nu wel een beetje de kriebels na als dat goede nieuws over die etos pillen
Veeeeeeeels te duur want ze doen het niet hahaha, ze waren allemaal positief en het lijkt me niet dat je een week lang een eisprong hebt.... hihi
hoihoi, ik wilde ook even wat kwijt over de etos pillen. Ik ben altijd heel regelmatig geweest met mijn 28 dagen cyclus. Toen ik de etos zwanger worden pillen ging gebruiken werd mijn cyclus ontzettend onregelmatig! gelukkig na 2 cyclussen heeft mijn lichaam mijn oude cyclus weer opgepakt. ik kan de mensen aanraden die een goede cyclus hebben niet de etos zwanger worden pillen te gebruiken,maar bijv. foliumzuur. Hoor wel positieve verhalen over de pillen als je cyclus juist onregelmatig is. dit was mijn ervaring. succes!
hoi hoi ben sinds vrijdag aan deze pillen. schrok wel van de grootte van die dingen, maar goed ze slikken voor mijn doen redelijk makkelijk weg (om even een voorbeeld te geven: ik moet een paracetamol in 2en breken om ze weg te kunnen krijgen) Ik heb alleen enorme last van misselijkheid en steken in m'n buik op het moment. M'n stoelgang die niet zo geweldig was is nu echt een stuk makkelijker eigenlijk.... Kijken wat m'n cyclus deze maand doet (ben halverwege begonnen met slikken van die dingen). keep you posted
Hier nog steeds geen ei..... zit nu op dag 45, vorige keer kreeg ik mijn ei op dag 43. Heeeel frusterend dit, want komt het door de pillen of niet? Zal wel niet hoor, maar ik haat deze onzekerheid en dat wachten
Wie van jullie kan voor mij kijken wat er precies allemaal in de pillen zit? Ik heb zelf ook andere vitamine pillen en nu wil ik aan mijn voedingsdeskundige vragen of ik ze kan/mag combineren.
klinkt wel goed die etos pillen, maar mijn cyclus is best onregelmatig geloof ik....zie mijn onderschrift... Wart denken jullie zal ik dan een regelmatigere cyclus krijgen of is al best regelamtig?en zal die alleen maar nog onregelmatiger worden?
hoi dames ik denk dat ik toch ook maar es die pillen ga halen, want mijn cyclus loopt ook nog niet zo lekker ( kan natuurlijk altijd nog ontpillen zijn maar goed...) ik zit nu ook al op dag 27 en heb nog steeds geen eisprong gehad! heel irritant dat afwachten en hopen.. maar ik denk dat ik ze ook maar es ga halen, hopen dat het werkt! groetjess
Nou ik slik deze vitamintjes nu al ruim een week en sinds Disndag gestopt met de pil vandaag Ongi geworden! heb er dus geen problemen mee maar t kan bij ieder anders uitvallen. liefsss
hoi Ik heb vandaag de etos zwanger worden pillen gekocht. Ja je probeerd vanalles na een jaar! Nu zit ik wel in twijfel, aangezien ik altijd een hele regelmatige cyclus hebm ben ik bang dat toe onregelmatig wordt. Kunnen jullie mij advies geven? ik weet t ff niet............. Alvast bedankt groetjes Hanneke
Hoi Hanneke, Ik ben net als jij al een jaartje bezig en je probeert inderdaad van alles, zo heb ik ook die pillen gekocht en ben er vanaf maandag mee begonnen, mijn motto is baad het niet, dan schaad het niet.. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was en dan maar afwachten wat je cyclus gaat doen. K wens je veel succes.. Liefs, Muisje
Hoi muisje het is ook wel zo, baat het niet dan schaad het niet, maar ben wel blij met mijn regelmatigheid. maar, ja aan de andere kant heeft dat tot nu toe nog niets bereikt..... ik ga er morgen meer beginnen, of kan ik beter wachten totdat de er zijn? wat denk jij? Succes ermee laten we elkaar op de hoogte houden! groetjes Hanneke
Ik heb etos zw worden pillen gebruikt maar ik werd heel vroeg weer ongi Mijn LF werd ineens veel korter... Ben ermee gestopt...