hmmmmm lastig hoor! Misschien nog even een maand wachten totdat ik bij de gyn geweest ben of gewoon beginnen. Ik weet het niet! zal er eens een nachtje over gaan slapen hanneke
Hoi Hanneke, Ik ben halvewege mijn cyclus begonnen en ik ga dus meemaken of ik deze week "gewoon" mijn cyclus afmaak of dat er iets anders mee gebeurd. Houd je op de hoogte. An
Hoi An Ik ben benieuwd, fijn als je het wil laten horen. kan ik misschien makkelijker een keuze maken...... groetjes Hanneke
Ik lees veel dat je cyclus er langer van duurt. Zijn er ook mensen met ervaring over het feit dat je maar niet ongi wordt, zoals ik na 51 dagen
Mijn cyclus is er langer door geworden! Ben dus direct gestopt met slikken. Had een cyclus van 26 dagen met op dag 14/15 eisprong. Nu op dag 17 nog niks, ovulatietestjes blijven ook negatief.
Ik ben nu al 51 dagen niet ongi geweest. Dit heeft te maken met het ontpillen. Weet iemand of de etos zwanger worden pillen je kunt helpen om je ongi eerder/ of zowiezo te krijgen
Nou, ik ben vandaag ook begonnen met de Etos pillen. Heb wel zitten twijfelen...aan de ene kant hoor je er veel positieve reacties over, maar aan de andere kant ben ik bang dat mijn cyclus langer wordt. Magoed ik neem de gok en ga ze nu gebruiken. Kijken wat het doet...
voorlopig zijn mijn pre-ongi verschijnselen heftiger dan normaal.... ik zal wel zien wat er gebeurd (of niet)
hmmmmmm............ ik denk toch dat ik dan maar wacht tot ik bij de gyn geweest ben en het aan hem vragen. gr.
hallo, waar kan je die etos pillen halen? Denk dat ik deze ook zal nemen,hopelijk kort m'n cyclus dan ook want ik zit nu alweer aan dag 45 en voel nog neit derickt verandering...
Ik ben nu ook al weer 4 dagen bezig met de Etos pillen en ik merk er weinig van. Ik heb vorige week mijn spiraaltje laten verwijderen. Na twee dagen werd ik ongesteld en sindsdien loop ik letterlijk leeg (sorry). Misschien dat die pillen daar wel bij helpen. De gynaecoloog in het ziekenhuis vond het een goed idee en adviseerde mij ook om zo snel mogelijk ermee te beginnen. grtjes, Marcella
Wat ik me afvraag is waarom je er 2 per dag van moet nemen, terwijl je van de gewone foliumzuur pillen er maar 1 per dag hoeft in te nemen... Pfff krijg die dingen amper weg, vooral smorgens is het hopeloos haha.
@ Sjanie: volgens mij is dat omdat er in 2 multi-mega-etos-capsules net zo veel zit als in 1 klein tabletje pure foliumzuur. En ik was deze keer (maar) 1 dag later als normaal... ik had bijna hoop dat ik zwanger was
Hoeveel Vitex Agnus Castus zit er in zo´n Etos-pil? Ik heb namelijk "pure" Vitex-pillen gekocht (woon niet in Nederland dus geen Etos in de buurt) maar er staat op het doosje: 3 x daags 1 of 2 tabletjes. Moet ik er nou 1 of 2 nemen? Er zit 300 mg Vitex per pilletje in. Hoeveel zit er in de etos-pillen? Wie helpt mij?
Op www.efamol.nl staan pilletjes voor degene met een onregelmatige menstruatie. Volgens mij heeft Dr. Vogel ook producten daarvoor.