Ik had een vraagje: Normaal komt de innesteling zo'n 5 dagen na de eisprong toch? Kan het ook zijn dat hij vlak na de eisprong komt? Het zit namelijk zo: Zaterdag had ik een positieve ovulatie test, op woensdag hadden we seks gehad en op zaterdag en zondag ook... Nu werd ik vanmorgen wakker en was hondsberoerd, misselijk en overgeven (normaal als ik ziek ben dan is het overgeven en diarree) mijn temp was 37,7 (normaal tussen de 36 en 37 ) nu vroeg ik me af zou het niet mogelijk kunnen zijn dat die zaadjes van woensdag aan het innestelen zijn? Of kan dat niet? Is overgeven trouwens een teken van een innesteling? Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik ziek ben door de eisprong, maar dat heb ik dus nog nooit gehad (op een rommelende buik na), met dat overgeven enz.... Dus dat is dan helemaal apart! Na 2 x overgegeven te hebben gaat het eigenlijk al een stuk beter dus heb niet het idee dat het een griepje ofzo is!
je kunt ook gewoon wat verkeerds hebben gegeten. aangezien je temp wel ineens aaridg hoog is. en inestel is volgesn mij zo tussen 5 en 10 e dag na ei. of het echt eerder kan weet ik niet. en denk ook niet dat je er zo ziek van word hoor.