is dit normaal??

Discussion in 'Zwanger worden' started by SalouaFarah, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SalouaFarah

Jun 15, 2009
    61
    0
    6
    Female
    Mijn man en ik proberen nu 2 maandjes zwanger te worden en zijn dus flink aan het klussen :D

Maar als we gemeenschap hebben gehad dan blijft niet al het zaad binnen, is dit normaal? en heeft dit invloed als je zwanger wilt worden? En wat zou je eraan kunnen doen om dat tegen te gaan?
    Ik zou graag jullie meningen/tips/ervaringen willen horen hierover :)

Groetjes Saloua.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat is heel normaal, je hoeft er ook niets mee te doen. sommige vrouwen blijven liggen na de seks maar de zaadjes die sterk genoeg zijn blijven echt wel binnen. je kunt ook gewoon direct na de seks naar de wc toe.

3. SalouaFarah

Jun 15, 2009
    61
    0
    6
    Female
    Nou gelukkig maar, want ik dacht even dat het wel invloed zou hebben op de bevruchting. Bedankt voor je reactie Marieke. En gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

4. Marieke1983

dank je en veel succes met klussen!

5. SalouaFarah

Jun 15, 2009
    61
    0
    6
    Female
    Dank je wel :)

6. Novalee

Novalee Lid

May 18, 2009
    32
    0
    0
    Het is inderdaad zoals Marieke1983 al zegt heel normaal. Je hoeft niet persé een half uur met je benen de lucht in maar het wordt wel afgeraden om meteen weer op te staan en naar de wc te gaan. Je kunt het beste een minuut of 10 wachten.

7. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    I.v.m. blaasontsteking ging ik wel altijd meteen naar de wc en ben twee keer snel zwanger geraakt. :)

8. Novalee

Novalee Lid

May 18, 2009
    32
    0
    0
    Tja, het kan natuurlijk wel maar ik lees overal dat het toch afgeraden wordt. Maar wanneer je risco loopt op een blaasontsteking lijkt het me inderdaad verstandiger om wel meteen naar het toilet te gaan :)

9. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Idd ;)

10. Marieke1983

mijn ha zei dat het niets uitmaakte. ik ging ook altijd direct plassen na klussen om blaasontsteking te voorkomen.

11. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb eens gelezen dat als de vrouw NA de man klaarkomt er meer achterblijft, en dat lijkt wel echt zo te zijn.

Share This Page